lijkt me echt gaaf om te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kyrkelover schreef:girlyggirl schreef:leuk om eens fotos te zien! alleen vraag ik me af ( hoop zonder je te kwetsen) ik dacht altijd dat jockeys van die suuuuper slanke mensjes waren? wil absoluut niet zeggen dat je te dik bent maar meer dat hun altijd zo mager lijken
![]()
Dat klopt hoor.
Ik zou geen professioneel jockey kunnen zijn daar ben ik te zwaar voor.
Maar ik kan wel workrider worden of bijvoorbeels steeple jockey of amateur jockey.
En je kunt nog veel meer kanten op in de rensport.
bedankt
we zijn met school daar geweest een week lang! Leek me zo gaaf om een keer te gaan en over de galopheuvels te galloperen!! Ook een kijkje mogen nemen in verschillende stallen en de grote fokkerij enzovoort. Echt heel anders als hier in NL. heb hierdoor wel een hele andere kijk gekregen op de rensport.
) 
kyrkelover schreef:Quebelle schreef:Een renpaard op je zit terug krijgen lijkt me anders ook een hele taak Marlou
Wij gebruiken ook onze zit zit een hele techniek achter.
Dat is eigenlijk grof gezecht je voeten in de neus stoppen en heel je lichaamsgewicht naar achteren brengen.
Hier zie je bijvoorbeeld lichte boogjes in de teugel maar wel dat hij met zijn mond open loopt.
Tijdens een gewone race komt het eigenlijk nauwelijks voor dat er iemand afvalt, maar tijdens een steeple des te vaker.
. Heb tijdens een Hunt op een EV gezeten die ook koerste, dus dat was eerst even uitzoeken waar de rem zat voordat dit helemaal vol vertrouwen ging
Adil schreef:Ik moet wel even lachen om sommige reacties hoor...! "Ik heb er geen verstand van, maar....!"
Ziet zichzelf al bij een chirurg tijdens een OP over de schouder staan gluren..."Ik heb er geen verstand van, maar....!"![]()
Ik vind het er prachtig uit zien! Helaas geen jockey-carrière voor mij met 1.84 m., maar de slipjachten zijn ook erg leuk en vol speed![]()

En mocht het vanuit jullie kunnen, dan wil ik graag eens langskomen om eens naar een training te kijken oid