wat een onwijs leuk stel! ponytje is echt een leukerd zo te zien geweldig altijd die foto's van dat kleine grut te paard lekkere bak ook, ben er jaloers op!
Wat een lekker stel zo samen, Tim is een leuke pony
MirandaMalik
Geplaatst: 28-02-11 14:40
Hey wat leuk! Mooie pony en je dochter doet het goed! Van de bewering dat paardrijden slecht is voor kinderen is niks waar, er zijn totaal geen bewijzen voor! Ik heb zelf bekkenklachten gekregen tijdens de zwangerschap, maar het is nooit bewezen dat het door paardrijden kan komen.(zijn zat vrouwen die nooit paardrijden die het ook hebben) Tip ;Je kan ook veiligheidsbeugels kopen, kan ze nooit blijven hangen met welk schoeisel ook!
Zonnetje81
Geplaatst: 28-02-11 14:44
Een super leuke pony zeg!!! Hij loopt ook zo mooi afgebogen Ik hoop later voor als ik een kleine heb ook een lieve leuke mooie pony te vinden
Wat een superpony en een ontzettend leuke combinatie ook!
Ik kan het niet zo goed zien, maar op in ieder geval een aantal van de foto's houdt ze de teugels onder haar pink in plaats van tussen pink en wijsvinger. Toch nog een verbeterpuntje!
espritje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 08:46
Dieu schreef:
Wat een superpony en een ontzettend leuke combinatie ook!
Ik kan het niet zo goed zien, maar op in ieder geval een aantal van de foto's houdt ze de teugels onder haar pink in plaats van tussen pink en wijsvinger. Toch nog een verbeterpuntje!