en weer een prachtig gevoelig stuk van Kim en Tineke. ik heb je meeste stukjes gelezen, sommigen met een lach en anderen met kippenvel. Je bent een geweldige doorzetter en die 'knol' van jou is helemaal een portret.
Ik hoop dat 2011 voor jullie een geweldig jaar wordt, hou de moed erin.
groeten van Gerda
Pellie
Geplaatst: 16-02-11 00:15
respect, respect, respect..!!
ik geniet altijd van je fotoseries en je filmpjes, zo'n leuk team zijn jullie samen!
Girassol
Geplaatst: 16-02-11 00:19
Wow, echt een mooi verhaal! Heel inspirerend wat jullie samen al bereikt hebben
Heel mooi geschreven. De moeilijke tijden die jullie doormaken worden steeds weer verdreven door de mooie en liefdevolle momenten samen. Ondanks dat je soms weer in zo'n dal dondert, is het goud waard dat je weet wat er boven op die steile berg elke keer weer onvoorwaardelijk op je wacht
tineke wat een prachtig geschreven stuk heb je weer geschreven... krijg er gewoon brok van in me keel en tranen van in me ogen.... jij vecht met kim zo onwijs hard voor wat jullie samen waard zijn... denk maar zo je staat niet alleen...heel veel meiden hier op bokt zullen je steunen wanneer je dat nodig mag hebben... en ik blijf t zeggen je ziet er echt super uit... ik hoop dat de tegenslagen nu even weg zullen blijven voor jou en kim... en dat dit een fijn jaar gaat worden voor jullie beiden...
ps je trailer verhaal blijft mij echt doen lachen die foto's van kim zo in dr cabrio trailer echt geweldig...
Buster4ever: Wat een lieve reactie.. Ik hoop dat je gelijk hebt en alle ellende in ieder geval even gestopt is nou. Ja, die cabrio trailer.. Zo zonde.. Ik vraag me af of er nog meer paarden zijn die dit voor elkaar hebben gekregen.
Hey Tinneke !! Ik vind je echt geweldig ! Jij hebt zo veel moed , zoveel doorzettings vermogen ! echt knap ! Jij en Kim zijn echt Geweldig samen ! Liefst Daphne
Wat een ontzettend mooi verhaal. Ik hoop dat jullie nog vele mooie momenten samen hebben. Gr. Melanie
Kitsolu
Geplaatst: 23-02-11 01:45
Als ik topics van jou en Kim zie, word ik altijd helemaal blij!! Ookal ben ik maar een stille meelezer. Dit topic heeft me erg geraakt, ik denk dat er maar weinig mensen zijn met een band, zoals jij en Kim die hebben. En inderdaad, wat is ze toch prachtig
Caily
Geplaatst: 23-02-11 01:57
1. Waarom zie ik dit topic nu pas? 2. Waarom krijg ik altijd tranen in mn ogen als ik jouw topics lees? 3. Meid, jullie samen zijn ijzersterk, ga daarvoor door.
Hoe maakt niet uit, als je de emotie die bij dit topic hoort maar nooit vergeet, dan kan je de hele wereld aan!
Wow wat een super mooi, maar ook wel verdrietig verhaal. Ik hoop dat 2011 een super jaar mag worden en dat jullie de mooie band nog breder kunnen maken. het is mooi om te zien dat jij en kim het zo goed kunnen vinden.
heel veel sterkte en geniet zeker van de mooie momenten samen!!!