Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mayflower_ schreef:ik heb gisteravond gekijk 3 zakken met wortels opgehaald en vanmorgen heengebracht. Och wat een schatjes zijn het! Ze wisten niet hoe snel ze de wortels naar binnen moesten schrokken. Ik ga vanmiddag een mailtje sturen naar de partij van de dieren.
stef schreef:Mevrouw wil niet geholpen worden.... Tja banketstaaf, maar heeft mevrouw wel wat te willen dan? Ik heb echt met die mensen te doen en al helemaal als ik hier dan de veroordelingen jegens eigenaar lees.... Dat vind ik eigenlijk net zo triest. Dieren worden niet moedwillig verwaarloosd, eigenaar is psygisch compleet van t padje zo te lezen. Ik snap niet dat zo'n vrouw dan aan haar lot wordt over gelaten, dat dat tegenwoordig nog kan in NL
jes_sira schreef:Wie is er nu actief bezig om actie te ondernemen?
In welke vorm dan ook (behalve het eerder genoemde zelf ponies in beslag nemen/ophalen).
In beslag nemen kunnen alleen bevoegde instantie's en als je zelf pony's gaat ophalen ben je dus aan het stelen, noem het aub zoals het is dan haalt hopelijk niemand het in zijn hoofd.jes_sira schreef:Liezel1 schreef:Er is mij alleen 1 ding niet helemaal duidelijk.
Die mensen zijn failliet verklaard schijnt.... Er zijn schuldeisers.
Ligt er geen beslag op de paarden?
Waarom zijn die niet allang verkocht door de schuldeisers?
Vroeg ik me ook af eigenlijk...