Zadeldieven actief op WEDSTRIJD!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

knollentuin

Re: Zadeldieven actief op WEDSTRIJD!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:31

fijn dat sommigen hu hun zadel terug hebben! een ding snap ik alleen niet... je gaat dan daar toch op de loer liggen met een kluppie agenten tot de dieven terug komen om de buit aan te vullen met nieuw gejat spul of ze het gaan verplaatsen? dan heb je toch een heterdaadje? of kijk ik nu te vaak films?

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:26

haha _O- , JAAAAAAA, of eigenlijk ook weer nee, zou heel logisch zijn, maar het is nu wel echt koud om dat te doen.......

Wat fij dat er een zadel is die weer terug is bij de rechtmatige eigenaar +:)+

Ik denk dat vingerafdrukken erg lastig te nemen zullen zijn, omdat zadels e.d. altijd wat vettig zijn........
Laatst bijgewerkt door josie op 23-02-11 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:27

rockey schreef:
en mijn zadel zat daar tussen! jippie!!

Nu heb je twee zadels?? :+

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:09

Heb nog even naar die Buiten-de-deur verzekering gekeken.

Wat ik begreep:

Het kost € 7,-- per maand, voor het hele gezin. Plus poliskosten en assurantiebelasting.
Bij elkaar zo'n € 95,- per jaar.

Voor een sportuitrusting keren ze 500,-- per object uit of € 1250,- per stel.
Het eerste jaar na aankoop vergoeden ze op basis van nieuwwaarde, daarna op basis van dagwaarde.

Verdere uitzonderingen:
•verlies
•vermissing
•het onbeheerd of buiten handbereik achterlaten van uw spullen op het moment van diefstal.

De vraag is dan of je je spullen onbeheerd achterlaat in de zadelkast van een trailer?
Of in de zadelkast op stal?

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:16

Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt, heel erg hard gespaart en weg is het! :(
Wat baalde ik zeg en even gauw een nieuwe kopen zat er niet bij heb toen 3 maanden zonder zadel gereden.

Heb op het moment dan geen zadel maar als ik er weer een in me bezit heb gaat het zadel mooi mee naar huis.
Ik laat het nergens meer liggen.

Pieces

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:14

Dat meen je niet, wat vreselijk voor je.
Bedankt dat je andere mensen op deze manier wilt waarschuwen, ik let zeker extra op nu.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:34

bij mij zat t gewoon in de inboedelverzekering hoor,niks geen extra verzekering. ik kreeg de nieuwwaarde van de zadels uitgekeerd omdat mijn zadels alle3 nog meer dan 40% van de nieuwwaarde waard waren.
het is belangrijk dat je kan aangeven dat je je zadel vaak thuis hebt als je zadel meerdere malen per jaar thuis hebt mag ie op je inboedel. ik heb ze bv mee naar huis om schoon te maken of als ik op wedstrijd ga,of als ik in de regen heb gereden laat ik t binnen drogen.[nu staat mijn huis naast de stal] maar ik noem maar wat.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:47

knollentuin schreef:
bij mij zat t gewoon in de inboedelverzekering hoor,niks geen extra verzekering. ik kreeg de nieuwwaarde van de zadels uitgekeerd omdat mijn zadels alle3 nog meer dan 40% van de nieuwwaarde waard waren.
het is belangrijk dat je kan aangeven dat je je zadel vaak thuis hebt als je zadel meerdere malen per jaar thuis hebt mag ie op je inboedel. ik heb ze bv mee naar huis om schoon te maken of als ik op wedstrijd ga,of als ik in de regen heb gereden laat ik t binnen drogen.[nu staat mijn huis naast de stal] maar ik noem maar wat.

is dat zo?
ik heb de mijne ook regelmatig thuis om schoon te maken enzo...

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:59

knollentuin schreef:

Zou het niet zo zijn dat als je stal naast het huis is, dat dan de stal onder de (totale) inboedelverzekering valt?
Onze stal is 7 km verderop.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:03

nee. ik ben verzekerd bij nationale nederlanden en daar staat het zo in de clausule dat als het zadel niet [ik meen langer dan 6 maanden ] buitenshuis is het meeverzekerd is. du als jij je zadel altijd de dag voor je op les of op wedstrijd gaat en het dan thuis poetst en dat doe je met regelmaat dan hoort t bij je inboedel

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:11

Jeetje, kga snel eens mijn eigen voorwaarden doorspitten. Eerlijk gezegd weet ik niet eens bij welke maatschappij de verzekering loopt!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:53

echt sneu voor de mensen waarvan het zadel is gestolen!!!

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:27

ik snap niet dat mensen dat kunnen maken! Niet alleen dat de meeste zadel goed aan de prijs zijn maar het idee!!!! :(

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:31

Wij hadden de zadels altijd in de auto zitten en auto opslot (maar ook vanwege de rest van de spullen <-- autoradio enz)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:44

er is gisteren in veldhoven weer een zadel gestolen, dus ze zijn nog steeds aktief!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:01

rockey was dat op wedstrijd?
valt me op volgens mij zijn ze niet echt actief in Overijssel of heb ik dit nu mis