Nieuwe aanwinst!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:02

eenitraM schreef:
Eigen schuld. Stiekem hoop ik dat het dier een hoop problemen met zich mee brengt.

Slecht hoor :n Je koopt toch ook geen schoenen zonder te passen? Je gaat toch ook niet ergens naar vakantie zonder de beoordelingen te lezen?

Succes met het paardje :)

Ik koop ook schoenen zonder te passen :p Ach, het is hele leven is 1 grote gok toch, dit maakt het nog een beetje spannend *D Als je gevoel er maar goed bij is! Leuk paardje, ben benieuwd naar latere foto's!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:18

Ik had in het begin ook gereageerd en was ook niet al te aardig.. :o

Maar na het lezen van al de reactie's krijg ik alleen maar steeds meer respect voor je ..

Ik vind het super van je dat je je paardje een kans geeft en er alles voor over hebt +:)+ om hem op te laten knappen.. respect !

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 23:28

haha geweldig toch wat een gezeik toch weer!
Een impulsieve aankoop kan ook een goede zijn hoor, en het is toch HAAR keuze?

'' nou dat had ik noooooooit gedaan'' prima, dan doe je dat toch niet?

Leuke pony, hij heeft een leuk koppie, en verder valt het toch wel mee? Hij is best leuk, ben benieuwd van de zomer :D

Ik heb er weleens twee gekocht, in een half uur tijd, beetje zien hobbelen met een paar kinderen erop, hoppa inpakken en meenemen.
heb er twee superpony's aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:03

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie verzoeken om de TS niet aan te vallen op haar actie. Het moge duidelijk zijn dat niet iedereen dit verstandig vond, maar dat rechtvaardigt het niet om allerlei verwensingen te doen. Ik denk dat TS in dit geval meer heeft aan fijne tips om dit paardje te verzorgen. Niet-constructieve reacties kunnen vanaf nu achterwege gelaten worden, daar heeft namelijk niemand iets aan, het paard al helemaal niet. Alvast bedankt.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:25

hij zit wel wat raar in de vacht,
maar veel succes ermee! tis wel een leuk beestje om te zien <3

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:00

lifeofmarit schreef:
hij zit wel wat raar in de vacht,
maar veel succes ermee! tis wel een leuk beestje om te zien <3

waarschijnlijk....ik weet het niet zeker,is hij een beetje vochtig door het vervoer met deken op....en heeft TS een foto gemaakt toen de deken er net af was.....

E_Nalanta

Re: Nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:03

Wat goed van je TS dat je het diertje toch gekocht hebt! :j En dat je dit ook zou doen als je wel onder de deken had gekeken. Vind ik erg goed van je, ik ben benieuwd hoe 'ie eruit ziet na lekker bijvoeren en opknappen! :))

Rijanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 18:01

Dankje voor jullie positive reacties, Ik plaats zeker meer fotos en erg bedankt tootje 71 ik heb t je niet kwalijk genomen want het was toch mijn eigen keuze, ik had m daar niet laten staan

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:08

Ik vind ze nog wel meevallen, ietsje dun maar oke. Het is idd geen pak melk maar als de TS toch al verlieft was had ze hem hoedan ook toch gekocht. Ik vind het wel knap. Maar ik denk ook dat ze haar lesje nu wel geleert heeft (moest het nog gaan tegen vallen).
Heel veel suc6 met hem!

Rijanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 18:10

Dankje rhine_ Ja mocht het gaan tegen vallen heb ik aangedacht heb altijd een hoop geld op zei staan voor DA of andere kosten.

manou1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:12

In ieder geval kan jij het paard een beter toekomst bieden! En ik heb het zelf erger gezien. Succes :)

_biondaa

Leuk paardje, maar nogal raar dat je dat inderdaad zomaar koopt.
Maar veel plezier ermee. <3

Rhine_

Komt wel goed! Hij is toch alleen te dun he?

Rijanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 18:13

Ja klopt maar wil niet zeggen dat hij in die paar dagen zoveel opgeknapt is, maar zijn vacht begint weer te glanzen en oude haar gaat er uit! das al een heeel goed teken.

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 18:28

Mensenlief, dit is nou echt een van de redenen waarom ik me niet teveel bemoei met die Bokt topics. Rijanna wil gewoon haar nieuwe ponytje showen, omdat ze er blij mee is. En dan gaat iedereen zich er mee bemoeien en zeggen dat ze dom is? Er wordt haar zelfs een zieke pony toegewenst. Gaat mij echt veel te ver dit. Ik zou willen dat er bokt een regel kwam dat als er echt openlijke doemwensen worden geuit, dat deze mensen van bokt geflikkerd worden. Dat zij dat paardje alleen in deken heeft zien lopen, is misschien niet zoals veel mensen het zouden aanpakken, maar so what! Haar keuze! Ik wens je echt alle plezier met het knolletje, ziet er super lief uit. En hopelijk zien we binnenkort een foto topic met een diertje dat een heerlijk nieuw leventje tegemoet gaat!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:16

maria1991 schreef:
Mensenlief, dit is nou echt een van de redenen waarom ik me niet teveel bemoei met die Bokt topics. Rijanna wil gewoon haar nieuwe ponytje showen, omdat ze er blij mee is. En dan gaat iedereen zich er mee bemoeien en zeggen dat ze dom is? Er wordt haar zelfs een zieke pony toegewenst. Gaat mij echt veel te ver dit. Ik zou willen dat er bokt een regel kwam dat als er echt openlijke doemwensen worden geuit, dat deze mensen van bokt geflikkerd worden. Dat zij dat paardje alleen in deken heeft zien lopen, is misschien niet zoals veel mensen het zouden aanpakken, maar so what! Haar keuze! Ik wens je echt alle plezier met het knolletje, ziet er super lief uit. En hopelijk zien we binnenkort een foto topic met een diertje dat een heerlijk nieuw leventje tegemoet gaat!

+:)+

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:29

ik vind het een super leuk paardje hoor rijanna :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:37

Volgens mij is het punt nu wel duidelijk mensen *gaap*

Heb ook ooit mijn 1e pony gekocht met 1 keer kijken, niet op gereden, stond in de stal, niet gekeurd....Achteraf misschien niet slim nee, maar wisten wij veel...

Veel plezier met je pony meid, leuk beestje

Ruyter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:49

Idd, er zijn genoeg mensen die gaan kijken en denken, leuke pony, meenemen. Het is misschien niet zo slim maar ik hoop voor je dat je er een leuk dier aan hebt en dat er geen andere tegenvallers zijn.

Rijanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:46

Dankje mensen!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:11

Ah ja, het is niet slim maar ik heb idd ook mijn eerste pony gekocht zonder verstand van zaken, zonder keuring, al had ik haar zien lopen had ik nog niet geweten waar op te letten. Was een superbeestje.

Ik vind de pony overigens helemaal niet bijzonder mager voor een 3 jarige midden in de winter. Zal vast snel een mooie pony worden. Ik neem aan dat hij niet superduur was dus een keuring hadden zoveel mensen niet gedaan, laat staan röntgenfoto's. Dus of je onder de deken kijkt of niet verandert niet zoveel aan het risico op gebreken. Tenzij de gebreken onder de deken op de rug geschreven staan.

Missmoonie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:57

Opzicht een leuk paardje :D En wens je dan ook heel veel plezier ermee.
Maar let er in de toekomst op dat je je nieuwe aanwinst goed bekijkt en daarmee ook onder de deken.
Ik denk met goed bij voeren etc misschien nog een dierenarts er naar laten kijken dat het helemaal goedkomt, want het paardje kijkt echt vrolijk ;)
Veel succes!

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 01:05

leuk koppie :D wil je er zelf op gaan rijden? veel plezier

Heidss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:01

Naja iedereen heeft je al verteld hoe je het beter wel had kunnen kopen.. dus dat doe ik niet meer.

Ik hoop dat jij en je paard een super combi worden !

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 11:29

Rijanna schreef:
Ja klopt maar wil niet zeggen dat hij in die paar dagen zoveel opgeknapt is, maar zijn vacht begint weer te glanzen en oude haar gaat er uit! das al een heeel goed teken.

TS: Super dat het beter gaat! er zit zowieso een heel leuk hoofje op en ik denk dat hier een prachtige pony uit gaat komen.

Ik snap dat zulke reacties gemeen lijken als je alleen maar trots bent op je nieuwe paardje. ( en eentje was er ook echt overbodig en niet fair)
Maar vaak zijn dat mensen die hebben gezien wat dit soort 'aankopen' teweeg kunnen brengen. Dit is in de handel een veelgebruikte manier om mensen met niet al te veel ervaring een paard aan te smeren die vervolgens ernstige problemen blijkt te hebben en soms zelfs meer geschikt is voor een enkeltje paardenhemel. Naast het feit dat hier mensen en vaak ook jonge kinderen de dupe van zijn wordt op deze manier de handel in stand gehouden. Mensen die dat met eigen ogen gezien hebben doet dat pijn omdat ze weten wat een ellende er is, en daarom zijn ze fel op dit soort aankopen tegen ( ik ook, want ook ik weet hoe het werkt ;) )
Ik hoop dan ook dat je van dit topic wel geleerd hebt om dit nooit meer zo te doen. Want op die manier kun je snel geld 9 ( en misscien zelfs paard ) kwijtraken en hou je een tak van handel in stand. :)