Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En is er geen harses die dat zal zien... MamboBeach schreef:Janine1990, dat jij je er schijnbaar niet zo druk om maakt is geen reden dat anderen dan ook maar zo makkelijk moeten denken. Ik denk juist dat door mensen die zo reageren de winkeliers makkelijk verdienen en zo hun best ook niet meer doen voor de klant. Feit is gewoon dat er op elk product 6 maanden garantie zit.
MamboBeach schreef:Dus met die telefoon heb je er dan toch ook gebruik gemaakt van je garantie, en je hebt gelijk ook!
Wat is naar jouw idee dan niet waar? Als je recht hebt op 6 maanden garantie volgens de wet, dan is dat toch zo? Daar kun je volgens mij niet om heen. Kijk, iedereen kan fouten maken en er kan ook een fabricagefout zijn, zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Zaak is dan wel dat dit keurig wordt opgelost door de winkelier. In vele gevallen gebeurt dit niet terwijl je er toch recht op hebt. De consument mag zich er best bewust van zijn dat je in elk geval 6 maanden garantie hebt.
MamboBeach schreef:Janine1990, dat jij je er schijnbaar niet zo druk om maakt is geen reden dat anderen dan ook maar zo makkelijk moeten denken. Ik denk juist dat door mensen die zo reageren de winkeliers makkelijk verdienen en zo hun best ook niet meer doen voor de klant. Feit is gewoon dat er op elk product 6 maanden garantie zit.
Dribbelkont schreef:kan je mij vertellen dan hoe in gotsnaam de binnenvoering kapot kan gaan??
over de breedte van de rug in de midden.
pony rolt wel veel maar moet de deken tegen kunnen!!
had een jaar garantie op de deken !!!
flauwekul die garanties die ze er bij verkopen!!
lb_limburg schreef:Wat een schande!
Natuurlijk is Divosa wettelijk verplicht om een garantie te geven op een deken, bij normaal gebruik.
De voering kan niet kapot gaan, mits dit verkeerd gestikt is.
Ik zou het er niet bij laten zitten.
Wij van LuBa paardendekens geven wel garantie op fabricatiefouten bij onze dekens bij normaal gebruik.
http://www.luba-paardendekens.nl