Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar mijn huis is veel dichterbij en dronten waarschijnlijk ook. Ik denk dat ik lekker in Dronten ga slapen, want daar kan k de kamer van een vriendinnetje krijgen tijdelijk, ze slaapt er toch nooit
Dan kun je mijn bed wel gebruiken haha 

Was eigenlijk ook wel te verwachten, hoop dat ik nu nog wel kan komen kijken of dat ik alsnog kan starten. ladyenpippi schreef:Nou ik sta helaas op de wachtlijstWas eigenlijk ook wel te verwachten, hoop dat ik nu nog wel kan komen kijken of dat ik alsnog kan starten.

Roxxiejj schreef:'Jij bent lief, en jij niet'
Ik had nog wel je naam laten vallen, maar ook zij mogen daar niets mee doen. Vind het nog wel stom.
Heb nu maar mooi heeten opgegeven met vosje, kan ik haar iig rijden.
kom je sowieso dan wel even opzoeken als ik kom.ladyenpippi schreef:Natuurlijk wel, de gene die zich als eerste opgeeft, dus die als eerste binnen komt bij de vereniging die heeft geluk. Bij Zwolle mogen er maar 5 mee doen op basis van openinschrijving en daarna komt iedereen op de wachtlijst. Ook zijn er volgens mij 5 combinaties die mee doen op basis van uitnodiging.
Maar hoezo denk jij dat dat er niks mee heeft te maken, hoe dacht jij dan dat het ging?