Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Ik kan me je verhaal nog heel goed herinneren. Ik vind het gewoon verschrikkelijk voor je. Wat een nachtmerrie, die helaas zo te horen nog steeds voortduurt voor je. Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt, ik hoop voor je dat je in de nabije toekomst toch die acceptatie zult kunnen vinden die je nu nog steeds niet hebt. Je gedicht op het laatst gaat me echt aan het hart. Ik leef heel erg met je mee. Je bent je maatje kwijt geraakt op een zo verschrikkelijke manier die je niemand toewenst. Ik vind het niet gek dat het na 8 maanden nog steeds zo aan je blijft trekken. Ik hoop voor je dat je toch op de een of andere manier haar dood kunt accepteren, met name de manier waarop het gegaan is. Heel veel sterkte, nu en in de toekomst!!
Waves schreef:Vreselijk! En logisch dat je zo getraumatiseerd bent als je je liefste, waar jij verantwoordelijk voor bent op zo'n afschuwelijke manier aantreffen.
Nachtmerries, propedeuse niet halen, het niet aankunnen om andere paarden te zien etc. Klinkt als PTSS. Ik zou het niet raar vinden als je eens naar een psycholoog ging om te helpen dit te verwerken.
Veel sterkte!
winnie03 schreef:Waves schreef:Vreselijk! En logisch dat je zo getraumatiseerd bent als je je liefste, waar jij verantwoordelijk voor bent op zo'n afschuwelijke manier aantreffen.
Nachtmerries, propedeuse niet halen, het niet aankunnen om andere paarden te zien etc. Klinkt als PTSS. Ik zou het niet raar vinden als je eens naar een psycholoog ging om te helpen dit te verwerken.
Veel sterkte!
Daar zit ik ook al maanden over te denken. Ik heb zelf twee jaar psychologie gestudeerd dus wat je zegt dat kon inderdaad nog wel eens kloppen. 2010 is sowieso een rotjaar geweest wat dat betreft, 4 keer verhuisd, noodgedwongen moeten stoppen met studie, Winnie verongelukt, zelf erg ziek geworden, terminale kanker in de familie, zelf geopereerd en als aanvulling daarop ontzettend veel gecompliceerde familieproblematiek en ruzie's. En dit jaar eindigt voor mij in Amsterdam. Hier woon ik nu en ik vind het verschrikkelijk. Alles verloren wat mij gelukkig maakte...
Siets schreef:Och jeetje... Wat een jaar... Arm paard, arme jij. En wat heb je het ontzettend mooi geschreven. Ik hoop dat je
uiteindelijk het schuldgevoel aan de kant kunt schuiven. Natuurlijk is het naar dat ze er waarschijnlijk al zo lang
heeft gelegen, maar dat kon jij niet weten! Al is je gevoel heel begrijpelijk.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ook al is het geheel offtopic: Doe iets met je schrijven, je bent goed!