Paardrijdende Jongens, taboe? Nee, een droom die uitkomt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Heleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:16

Zo leuk een man dat paardrijd.
Mijn vriendje is ook beginnen paardrijden nadat hij mij heeft leren kennen.
Het enige probleem is dat ik zot ben van Arabieren en hij van trekpaarden. Dus ik krijg hem niet op mijn Arabier.
Gelukkig mag hij bij ons op pensionstal een iets zwaarder gebouwd (waarschijnlijk mengeling van spaans bloed en trekpaard) gebruiken.

DonRoubos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-10 22:47

superlene schreef:
Zo leuk een man dat paardrijd.
Mijn vriendje is ook beginnen paardrijden nadat hij mij heeft leren kennen.
Het enige probleem is dat ik zot ben van Arabieren en hij van trekpaarden. Dus ik krijg hem niet op mijn Arabier.
Gelukkig mag hij bij ons op pensionstal een iets zwaarder gebouwd (waarschijnlijk mengeling van spaans bloed en trekpaard) gebruiken.

Haha, wat leuk :D. Je ziet het maar meiden zijn toch een soort van begin van een perfect leven! Zorg gewoon dat hij op een Arabier gaat rijden, blijven toch ook wel 1 van de mooiste paarden hoor!

Cootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:46

niks mooier dan dan een fries;) maar okok eerlijk is eerlijk arabieren zijn ook prachtig!!

superrobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 23:15

Hoi Donovan

Leuk dat je ben gaan paardrijdenen ik zelf heb het ook weer op gepakt, alleen ben ik geen 19 meer maar 46 en zo stijf als een plank
natuurlijk :D .
Moet alleen wat meer oefeningen doen om de spieren goed onder controle te houden/te krijgen *D
Bij ons thuis rijden we nu met z'n 4 paard, nummer 5 is net als zijn vader vroeger, moest er niks van hebben.

Ook ik ben besmet geraakt door mijn vriendin, vrouw intussen, zij rijdt al jaren paard en ik heb nu zo'n 6 lessen gehad.

zo das mijn verhaal in het kort, veel succes hier op bokt en met je school natuurlijk

het ga je goed

gr Robke 8-)

natje86

Re: Paardrijdende Jongens, taboe? Nee, een droom die uitkomt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 00:34

wat leuk! iemand uit de buurt die ook lekker het rijden heeft uitgevonden!

Cootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 12:20

superrobke schreef:
Hoi Donovan

Leuk dat je ben gaan paardrijdenen ik zelf heb het ook weer op gepakt, alleen ben ik geen 19 meer maar 46 en zo stijf als een plank
natuurlijk :D .
Moet alleen wat meer oefeningen doen om de spieren goed onder controle te houden/te krijgen *D
Bij ons thuis rijden we nu met z'n 4 paard, nummer 5 is net als zijn vader vroeger, moest er niks van hebben.

Ook ik ben besmet geraakt door mijn vriendin, vrouw intussen, zij rijdt al jaren paard en ik heb nu zo'n 6 lessen gehad.

zo das mijn verhaal in het kort, veel succes hier op bokt en met je school natuurlijk

het ga je goed

gr Robke 8-)

gaaf dat je gezellig met het gezin kan rijden! de enigste die bij mij in het gezin vollop in de paarden zit is mijn zus:) die heeft me als klein kind altijd meegenomen naar de verzorg pony's! vond ik altijd geweldig nu is ze het huis uit en heb ik er te weinig tijd voor:( maar dat gaat vast wel weer goed komen!