Wat goed van jullie. Gefeliciteerd. Ik weet inderdaad nog dat de voorgaande jaren drama waren. Ik zat toen ook samen met jou op het topic wie er start met zijn fries. Toen reed ik ook nog een fries. Ik ben blij voor jullie dat het zo goed is gegaan. Toppie hoor. Geniet ervan !!!
Wat een mooie Fries!! Hoe heb je die manen zo mooi lang gekregen!?
xJolijn
Geplaatst: 03-12-10 18:34
Wauw wat een heerlijk paard Het ziet er echt heel fijn uit, wat een krachtpatser! Jij zit er,voor zover ik kan zien, ook heul netjes op! Weinig stanggebruik, top
In 1 woord WAUW!!! Wat is het toch een beest zoveel kracht straalt hij uit niet normaal!! Heel veel succes in 2011 met ZZ-Licht! Ik hoop je een keer te ontmoeten
Bedankt voor jullie reacties!! Het is ook echt super om op hem te rijden! Helaas heeft hij nu een luchtweginfectie dus hij mag iig de eerste week alleen stappen:(
Ik start met mijn andere paar bij de young riders en daar mag je wel met een slipjas rijden dus vandaar. De proef die je dan moet rijden is een prix St. George proef. Als ik met wilke ook winst heb in het zzlicht en de series zitten er goed op ga ik met hem ook wel een keer young riders starten! ( vraag me af of iemand in Nederland ooit yr heeft gestart met een fries..)