Daisy01 schreef:Na ik hoef niet persee de penny hoor. Zo kan het ook toch?idd! mag ik ook een pbtje..?
Bojangles schreef:Als de nieuwe Penny uit komt over 2 weken, dan zal ik een foto in dit topic zetten Nog even geduld dus
Hahah ik zag het al staan jah! Maar wel een erge leuke pagina is het geworden, het is nu een officieel Penny Paard!
Voor degene die het leuk vinden, hier een recent topic van Indy met wat foto's enzo [GVL-ITP] 'Leukste paard van NL' Indy door het jaar heen!
Nou hier dan de langverwachte foto van ons artikel in de Penny, het is nu 4 weken geleden en inmiddels is er alweer een nieuwe Penny en nieuwe Penny Plus in de winkel, dus nu kan ik het wel laten zien En klik hier voor een grotere versie om de tekst beter te lezen!Het is echt Penny, maar dat is natuurlijk te verwachten!! Ik ben in ieder geval nog steeds trots op mijn Indy! En voor degene die het leuk vinden, Indy heeft ook nog een topic met een overzichtje van het afgelopen jaar!Deze is hier te vinden: [GVL-ITP] 'Leukste paard van NL' Indy door het jaar heen!