Ik vertrouw de situatie van Naomi niet, haar temperatuur loopt op en zit nu op 38,3. De wonden zijn vies en heel pijnlijk.
Ik ben eigenlijk heel erg teleurgesteld en eigenlijk boos over het handelen van de DA. Deze arts is niet mijn eigen en komt bij een andere praktijk weg.
Haar oordeel:
Oppervlakkige verwondingen, hechten niet mogelijk, spoelen met water, lopen en antibiotica is niet nodig.
En nu? Zit Naomi met ontstoken benen... En loopt haar temperatuur gestaag maar zeker op.
We behandelen haar zoals Carry dr wonden voor de operatie.
Na dat het met Carry ook niet geheel soepel verloopt een eigen DA geraadpleegd. Morgen ochtend komt de DA en gaat hij ook Naomi onder de loep nemen.[/quote][quote="SaskiaB"]Het doorspoelen is enorm moeilijk, ik krijg slechts een vijfde deel van de spuit door de schede heen. Ook is haar temperatuur gestegen. Ik maak me zorgen of de AB kuur zijn werk wel doet.
Ook Naomi gaat niet lekker. Daarom heeft mijn vriend vanavond onze eigen DA gebeld voor advies.
Morgen ochtend komt Carry's vaste DA omdat hij soort van gespecialiceerd is in beenproblemen.
Een grote geruststelling dat mijn eigen DAen er over buigen!
Ik maak me echt enorm veel zorgen om mijn meisjes!! Uitgerekend de 2 paarden die ik al vanaf mijn tienerjaren wilde hebben. Het doet me echt veel verdriet, ook omdat ik hun overleden baasje heb beloofd van ze te houden en goed voor ze te zorgen. En ik voel me gewoon zo machteloos. Ik doe hard mijn best! ' s ochtends zijn we een uur bezig met de wondverzorging van beide paarden en 's avonds zeker anderhalf uur tot 2 uur. Maar ik voel me er niet zeker over.