Wat ik op elke foto terug zie komen is een naar achter liggend zadel. Volgende rit effies kijken of dat een leg foutje is geweest, of werkelijk een verkeerde pas.
Ik ben maatje 34, 45kg en 1m65 en stikjaloers op jou, ik rij een groot paard, maar kan hem echt niet uitzitten met mijn knoken (ben dan ook bezig met bij te komen, wat voor mij dan weer heel moeilijk is). Ik vind het een supermooi plaatje! ik heb je vorig topic niet gezien, maar ik vind dit er mooi uitzien, je hindert het paard niet, en mooi S&T gebruik.
Ik vind heel mooi, niet alleen het paard maar het gehele plaatje. Jullie passen goed bij elkaar!
EngeltjeS
Geplaatst: 10-11-10 19:29
Wat is Niels een leuk paard hij doet het maar goed onder je
pink_gerbera
Geplaatst: 10-11-10 19:34
Ik vind het er eigenlijk super uitzien Lekker ontspannen en de stangteugel hangt er op de meeste foto's gewoon keurig bij. ik kan eigenlijk niet echt iets vinden waarvan ik zeg dat stoort.
Veel succes in januari! Hoop dat hij zo lekker blijft sjouwen!
Ik vind je laarzen overigens (offtopic ) echt te gek!
Dan ga ik jullie nog maar eens hartelijk bedanken , wat fijn dat jullie zo positief zijn .
Holly, ik ga er binnenkort samen maar eens met een osteo naar kijken, just in case .
Pebbs
Geplaatst: 11-11-10 20:51
Ziet er hartstikke fijn uit! Enige puntje wat ik zie op de foto's is dat het voor het plaatje mooier zou zijn als je je handen voor je draagt enne ik vind je niet te dik hoor! heb wel zwaardere mensen gezien die paardrijden. Je bent je er zelf van bewust en zoals ik het zie zit je het paard niet in de weg Dus ik zou zeggen ga zo door
Wilawander
Geplaatst: 13-11-10 15:29
Goed van je dat je een topic hebt geopend. Het ziet er erg goed uit.
xxxme
Geplaatst: 13-11-10 15:40
Vind het er ook goed uitzien en zoals eerder gezegd enige minpuntje zijn je handen
Jeetje meid, dat jij op een paard gaat zitten! Je bent VEEELS te dik!!
Wat een onzin zeg! Je hebt misschien 1 maatje meer, maar echt dik zou ik je niet noemen. Leuke foto's om naar te kijken, je rijd hem lekker over de rug het geeft een ontspannen beeld. Enige is dat het lijkt dat je een beetje ver achter in je zadel zit, maar dat kan door de foto's ook vertekenen.
SuusBN
Geplaatst: 15-11-10 16:59
Met mijn ogen is ok niets mis, ik zie iemand die veel plezier heeft aan haar paard...
Lol hebben we zeker met elkaar ! En ach, dat maatje meer heb ik helaas al zo'n 10 jaar dus echt slank ga ik echt niet meer worden . Maar eren maatje minder zou best mogen .
Leuk om te zien Anouk, jullie zijn echt weer vooruit gegaan! Lekker doortrainen zo
Succes met starten in januari, ben benieuwd!!
Mareng
Geplaatst: 16-11-10 11:25
Mooi peerd! Dat gezeik ook altijd op bokt.... Je bent helemaal niet dik, voor het plaatje zou ik een langere bodywarmer aan doen, doordat deze wat kort is, lijk je dik. Heb ik ook altijd last van. Of een wat langer jasje of trui met v hals.
Ja, de bodywarmer benadrukt het misschien zelfs nog wat meer, maar ach, het is ook wel zoals het is natuurlijk .
Weer bedankt, ik ben ook blij met de vooruitgang .
Duhelo
Geplaatst: 17-11-10 12:32
Wat een prachtig paard zeg Je hebt hem heel fijn aan het lopen ook!
Daar we verbeterpuntje moeten aangeven: Het valt me op dat je heel mooi recht zit, mooi je schouders ook achteruit, maar dat je wel de neiging hebt om wat voorover te kantelen met je bovenlijf, net alsof je een beetje in een verlichte zit gaat?
Dat is lang geleden, ik heb nog wat foto's van jou en kyvaso, en Kief kussend met Henkie... En een charmante foto van jou op mijn pony!!! Kijken of jij dan nog kunt bedenken wie ik ben haha
Maar ik vind het er wel goed uit zien hoor, heb je vorige topic volgens mij niet voorbij zien komen, maar ik vind dat je een erg leuk paard hebt, en maak je verder maar niet te druk!!!