Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elin_ schreef:Jammer dat er zo vijandig en onrespectvol word gereageerd
Volgens mij Melaniecr hebben wij ooit al pb contact gehad waarbij ik niet zo fijne ervaring met jou heb.
IVM dat er toen een reltoppic was en opeens kreeg ik een PB
Normaal commentaar mag dus niet...
Ehm: ZIet er leuk uit! Past nog hoor ! Roze set staat hem leuk! Ga je volgende keer weer?
Nu beter?
dominiquesr schreef:Elin_ schreef:Jammer dat er zo vijandig en onrespectvol word gereageerd
Volgens mij Melaniecr hebben wij ooit al pb contact gehad waarbij ik niet zo fijne ervaring met jou heb.
IVM dat er toen een reltoppic was en opeens kreeg ik een PB
Normaal commentaar mag dus niet...
Ehm: ZIet er leuk uit! Past nog hoor ! Roze set staat hem leuk! Ga je volgende keer weer?
Nu beter?
meid, ga je avond beter benutten.
dominiquesr schreef:
liesje84 schreef:@Elin, ik wou ff zeggen dat ik vind dat jij zeer netjes reageerd in dit topic.
En zeker voor jouw leeftijd, misschien kunnen anderen daar een voorbeeld aan nemen.
En voor de TS, kunnen jullie de pony's niet inspannen voor de kar en meenemen naar het strand.
liesje84 schreef:@Elin, ik wou ff zeggen dat ik vind dat jij zeer netjes reageerd in dit topic.
En zeker voor jouw leeftijd, misschien kunnen anderen daar een voorbeeld aan nemen.
En voor de TS, kunnen jullie de pony's niet inspannen voor de kar en meenemen naar het strand.