[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Westex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:40

Dat wordt vast een top event!

Combinatie met een grote stad en een echt event center zoals de Uithof lijkt me super. Juist door de locatie in een grote stad en de combinatie met andere activiteiten vind ik bijvoorbeeld Bremen ook zo leuk. Ook al heb je niets met sommige van de andere activiteiten het bruist daardoor wel meer.

Geweldig initiatief en het Westex Circus is er zeker bij met minimaal 2 paarden!

CU all in Den Haag!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:41

Ik ben enorm benieuwd, ik had al van de plannen gehoord en ik laat me verrassen en (hopelijk) verbazen. En tja, waarom bij bestaande rijlocaties en -bakken blijven als je het met wat ambitie ook anders kunt doen? Of wordt misschien gedacht dat de rijbak altijd in het, om een voorbeeld te noemen, Will Rogers Memorial Center en Coliseum ligt in Fort Worth? Dat is ook gewoon een betonnen bodem waar voor de paardenshows een goede zandbodem op wordt gestort. Ik denk juist dat een ruim sportcomplex als De Uithof een mooie basis kan vormen voor een grote show, waar Marienheem misschien uit zijn voegen zou gaan barsten. Het is een internationale manier van denken en juist wanneer de denkwijze wordt verruimd, denk ik dat je veel meer mensen kunt bereiken. Ik zorg zeker dat ik erbij ben! (maar dat zal niet rijdend zijn ;))

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:54

Zeker iets om te onthouden en om mee te doen, lijkt me erg leuk zo'n groots opgezette show.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:38

Gek dat het trouwens niet op de voorpagina staat van bokt. Of lees ik daar nu overheen?

(heb de moderators er eventjes op gewezen) kleine moeite ;) :D

Arrows

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 13:45

Hoogstwaarschijnlijk ben ik er dan ook bij! Ben heel benieuwd!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:54

ik hoop wel dat er een volledige nrha show bij zit. Anders wordt het voor mij en de stal waar ik sta meteen minder aantrekkelijk. En dat zijn wel allemaal mensen die gewoon een week komen en boxen huren en niet mieepen over de afstand van zuid limburg naar den haag (halloooooo mensen het gaat hier om een grote show dan doe niet moeilijk over een uurtje extra rijden) ed maar dan moet er wel wat te starten zijn.
En nogmaals: voor ons is een open arena in de nacht echt een go/no go issue voor zo'n show. Wil dus nogmaals benadrukken hoe belangrijk dit is voor vele nrha ruiters! Je mag er mest toezicht neerzetten als je niet zonder wilt, daar gaat het niet om.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:06

Leuk!

Ik zal de familie (40 man) alvast inlichten dat we dat weekend in ieder geval géén familieweekend hebben! :D

Die combi met western lifestyle had van mij ook niet gehoeven, maar het zorgt wel voor meer publiek en inkomsten. Als mijn stal dan goedkoper is vind ik alles prima. :P

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:17

quarterH schreef:
Je mag er mest toezicht neerzetten als je niet zonder wilt
Wie gaat er staan met een mestboy? Jij? :P :+

Maar zonder gekheid: zoveel verschillende shows en daarbij met ieder zijn eisen, dat wordt nog moeilijk om dat in 4/5 dagen te proppen. Hopelijk dat dat in redelijkheid wordt verdeeld, zodat elke vereniging tot zijn recht kan komen en niet dat degene met de grootste mond de meeste ruimte krijgt.

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:51

Maar zonder gekheid: zoveel verschillende shows en daarbij met ieder zijn eisen, dat wordt nog moeilijk om dat in 4/5 dagen te proppen. Hopelijk dat dat in redelijkheid wordt verdeeld, zodat elke vereniging tot zijn recht kan komen en niet dat degene met de grootste mond de meeste ruimte krijgt.

haha die Carla,die vaak tegen mij zegt dat ik beter moet LEZEN...........het is niet 4/5 dagen,maar....jawel 6 dagen !!!! _O- _O-

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:44

Citaat:
Van 12 t/m 18 september

Citaat:
haha die Carla,die vaak tegen mij zegt dat ik beter moet LEZEN...........het is niet 4/5 dagen,maar....jawel 6 dagen !!!!

zelfs 7dagen. :oo :D
Laatst bijgewerkt door sliding op 04-11-10 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:45

haha hebben we beide niet goed gelezen........het is maar liefst 7 dagen!
Nou, moet lukken dan ;)

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:20

sliding schreef:
Citaat:
Van 12 t/m 18 september

Citaat:
haha die Carla,die vaak tegen mij zegt dat ik beter moet LEZEN...........het is niet 4/5 dagen,maar....jawel 6 dagen !!!!

zelfs 7dagen. :oo :D

tjeetje,heb het nog 12 x nageteld,maar helaas ik moet je gelijk geven!!!!!! :o :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:06

quarterH schreef:
ik hoop wel dat er een volledige nrha show bij zit. Anders wordt het voor mij en de stal waar ik sta meteen minder aantrekkelijk..

Het zou inderdaad jammer zijn als er enkel een Non Pro en open onderdeel is. Ik hoop dat er meerdere ''gewone'' nrha-onderdelen komen, dat zou wel erg leuk zijn.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:55

MF: het is aan iedereen vrij om hier te melden wat hij/zij graag zou hebben niet? we weten dat jan hier leest en deel van de organisatie is.
ik denk dat ze alleen maar blij zijn met alle input die ze krijgen over wensen/gewoonten ed.
wat ze er uiteindelijk mee doen is natuurlijk aan hun.
maar beter weten en de keuze maken ergens geen rekening mee te houden/iets niet te doen dan achteraf moeten zeggen 'tja als we dat vooraf geweten hadden....'

dus ik zou zeggen iedereen spui je ideeen/wensen/dromen en wie weet kunnen ze er wat mee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:57

Mooie nieuwe kans denk ik. Ben heel benieuwd!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 09:13

Ik zou zeggen, gewoon vertrouwen hebben in de organisatie die inmiddels genoeg ervaring heeft en zelf best kan beoordelen wat wenselijk en mogelijk is binnen de beschikbare tijd en middelen.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 09:41

dat heeft toch niks met vertrouwen te maken? maar als ze dingen niet weten kunnen ze er ook niks mee.
en tuurlijk hebben ze ervaring. maar een groots evenement als deze hebben ze ook nog niet gedaan natuurlijk met zoveel verschillende partijen.
het is goed bedoeld hoor!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:42

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:06

Inderdaad een leuk geschreven stuk *D

Spannend hoor... +:)+

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:08

Super dat er zoiets in Nederland gaat gebeuren maar ben bang dat er niet veel toppers zullen zijn. Rond die tijd zal er wel weer in Oostenrijk een groote show zijn. Is wat ik heb vernomen. Aangezien dit een 100.000 minimaal is. Ben ik bang dat er niet veel in Nederland op komen dagen. Maar laten we hopen dat het anders uitpakt. Of wij er zijn geen idee! Er zullen weer zoveel shows zijn in 2011 en zeker rond September met de futurity's die dan gaan beginnen her en der. Succes met de voorbereiding in iedergeval!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:12

Nou ik krijg net op mijn mail dat Oostenrijk Augustus is! ;-)
Laatst bijgewerkt door anika op 05-11-10 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:17

anika schreef:
Nou ik krijg net op mijn mail dat Oostenrijk is Augustus is! ;-)

Nou ja zeg....ook die denken al mee ;) :D

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 11:18

:P

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 12:26

jaja, ik lees met interesse mee, een mens is nooit te oud om te leren!:D :D

Spui je ideeen maar op dit topic, ze worden allemaal meegenomen in de overwegingen.
We hebben 7 dagen om te vullen en we gaan proberen om het iedereen naar de zin te maken.
Als iedereen een klein beetje consessies doet, wordt het voor iedereen een acceptabel programma.
Ik lees hier en daar een beetje bedenkingen over de entourage er om heen, maar bedenk wel dat alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grote westernliefhebbers van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op de tribune kunnen willen zitten om ALLES te bekijken. Met dat aantal mensen krijgen we nooit een hal vol met 2000 zitplaatsen!
Dus bieden we een totaalpakket aan.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:43

Even over betalende bezoekers :)
Worden leden van deelnemende verenigingen (WRAN/DPHC/DAWRA etc.) die als toeschouwer aanwezig willen zijn, op enige wijze tegemoetgekomen? B.v. door korting op de entreeprijs?