prachtige fotoshoot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 13:53

Hahaha half bokt er meteen weer overheen dat het zielig is, paard heeft er vast geen last van. Loopt misschien alleen een deuk in zijn ego op maarja das wat anders :+

Maargoed, Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het echt ongelooflijk lelijk vind!! :') :+

Noeka

Re: prachtige fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 15:25

En bokt is weer vertrokken, damn zeg. Doe toch even normaal! het paard lijkt er echt totaal geen last van te hebben hoor, en ik vindt het echt wel gaaf gedaan. Ik had het geduld er vast en zeker niet voor gehad! :)

Ik zou het laten staan, is echt super cool! hoe dat je daar bent opgekomen :P?

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:01

Ik weet niet meer wat ik leuker vind....het paard of dit achterlijke topic vol gezeik!+:)+

Lotte18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:03

Ook ik vind het ontzettend lelijk!
Wel leuk verzonnen, maar toch.. :+
Hou sowieso niet van paarden scheren in de herfst/winter. O:)

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 16:43

Paard is inderdaad niet van suiker, maar tis toch een beetje als in enkel een bodywarmer de winter door e :) Kan me inbeelden dat het toch nadelen kan hebben.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 18:54

Kajanus schreef:
Excuseme schreef:
Binnenkort in dit theater de fotoshoot van haar doos!

:oo := Dat hoef ik niet te zien hoor..

:')

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:37

Wat kunnen jullie allemaal zeuren zeg zooooo :')

Ziet er leuk uit voor op de foto :j En lins je hebt er weer wat moois van gemaakt!

Trouwens ook erg knap van je, ik wou een hartje op de kont van mijn pony uitscheren en die mag van mij voorlopig de straat niet meer op.. :o Dus echt respect

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:51

Hey hey

Hele mooie shoot en wat geweldig gaaf geschoren :D . Kan ik je volgend jaar niet inhuren kan je alle 4 me paarden zo scheren *D . Helaas zijn ze nu allemaal al hellemaal kaal |(

Ik zou me niet veel aantrekken wat anderen er van vinden en lekker zo laten :Z . Het is bijna een kunstwerk zo mooi. Wil ik ookkkkkkkkk hhahhahahaha

Groetjes

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 20:32

Hele mooie shoot! en heel gaaf geschoren!
hahah en meteen weer dat gezeur hier op bokt :') schei toch uit, zielig? minderwaardigheiscomplex? niet prettig?
als dat zo zou zijn zouden paarden ook geen dekenmodel,figuurtje o.i.d. kunnen..

C_Capture

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 21:18

Echt super mooi gefotografeerd.
Jullie zijn een een leuk stel, en je kleding voor de shoot is top.
Ik vind het scheerpatroon erg knap gedaan, maar ik ben een voorstander voor zebra.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 21:19

Excuseme schreef:
Binnenkort in dit theater de fotoshoot van haar doos!

Born2BCrazy schreef:
Kajanus schreef:
:oo := Dat hoef ik niet te zien hoor..

:')

_O- :x *houdt zich wijselijk stil, wil geen ban*

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 22:12

tjaa hele mooie foto's en knap werk maar echt ik vind het vreselijk lelijk!
heb niet het idee dat ik naar een paard kijk :oo
voor de mensen die vinden dat ik nu zeik! ik geef me mening is iets heel anders! en aangezien je mening uiten in nederland gewoon is toegestaan laat de mensen die dit niet mooi vinden gewoon hun mening uiten ! :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:05

Waarom moet hier keer op keer herhaald worden dat het lelijk is?? Dat vind ik wel zeiken, je kunt ook gewoon niks zeggen als je het niks vindt, in plaats van dit hele topic te verpesten voor TS.

TS, prachtige foto's! Echt leuk dat je een fotoshoot gedaan hebt nu :j

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:23

imd schreef:
Waarom moet hier keer op keer herhaald worden dat het lelijk is?? Dat vind ik wel zeiken, je kunt ook gewoon niks zeggen als je het niks vindt, in plaats van dit hele topic te verpesten voor TS.

Het word niet keer op keer herhaald, maar verschillende mensen vertellen hun mening. Dat vind ik wat anders dan dat een iemand telkens hetzelfde zegt. ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 10:27

Toch vind ik het drammen en onnodig ;)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:58

Wat een kunstwerk, is een hele mooie shoot geworden!
Je mocht wel wat blijer kijken hoor haha.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:03

imd schreef:

Er wordt door andere mensen toch ook de hele tijd herhaald dat het leuk en origineel is? Is IMO hetzelfde hoor.. gewoon een mening! Ik vind het ook niet zo mooi.. En degene die iets zei over een hartje op de kont: daar zit het shabrak toch helemaal niet overheen, en dat is niet het hele paard.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:29

ik zag de foto's en dacht? Uuuuh oke? ja zo kan je, je paard ook scheren xd.
Het gaat erom dat jij het mooi vindt natuurlijk! (:
alleen voor persoonlijk vindt ik het niet mooi.. zou als ik een eigenpaard had in ieder geval niet zo scheren.. maar ieder zijn smaak!
maar vindt de foto's qau omgeving echt mooi! & je hebt verder ook een mooi paard.. alleen dat scheren naja we gaan er niet over door!
& als je het zat bent kan je, je paard helemaal kaal scheren! ;)
Laatst bijgewerkt door PINK op 31-10-10 13:33, in het totaal 2 keer bewerkt

laurabosman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:30

Hooi!
ik vind het erg leuk bedacht!
Jammer van de vele negatieve reacties.. (ik vind sowieso dat er op bokt veel afgekraakt wordt)
Ik kan zien dat je paard in goede conditie is en ik weet zeker dat als je paard wel last van schuurplekken, drukplekken of iets dergelijks last zou krijgen dat jij er echt wel voor zal zorgen dat er iets aangedaan wordt ;)
Ik kan zien dat je veel om je paard geeft! Ik heb dit nog nooit eerder gezien en ik denk dat dit voor de meeste mensen van bokt geld dus niet meteen zo negatief, als het mislukt dan zal ze heus wel voor haar paard kiezen en niet voor de figuurtjes ;)
veel succes met je paard!
rijd je ook wedstrijden met dit paard?? hihi dan zullen mensen hem wel meteen herkennen :P
Succes!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 13:36

Heel apart je mag dus wel zeggen oh wat gaaf maar je mag niet zeggen oh wat lelijk. Typisch bokt.

Dat iemand het lelijk vindt is niet afkraken maar een mening.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:08

Wat een mishandeling... Een paard een deuk in z'n ego geven? Kan echt niet! Hij heeft nu waarschijnlijk last van minderwaardigheidscomplexen en wordt vast en zeker door z'n vriendjes gepest. En dan ook nog geen deken met uitgesneden vormpjes matchend bij z'n vlekken, schaam je! Hij gaat zeker lelijke drukplekken krijgen van een deken dat een paar gram weegt. Kan je een héle poos niet meer rijden hoor! Wat doe je dat arme dier toch aan, neem liever een wandelende tak? :(:)

Of verpak dat dier alsjeblieft zo snel mogelijk met wattenrollen en steek em onder een glazen stolp!

Ik vind het geniaal. :D Dat mensen het niet mooi vinden, ok, maar wat een onzin komt er weer voorbij... Het moet niet gekker worden. Ik vind de foto's zeer geslaagd, het is eens wat anders dan die standaard plaatjes! +:)+

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:15

imd schreef:

Tsja, mening is je mening he, die mag je dus gewoon posten en valt niet echt onder de categorie zeiken.
En de oh ah wat zieligs vallen ook nog wel mee, de meesten vinden het er vrij bespottelijk uit zien.
Ik sluit me ook aan bij die categorie, vind het wel gaaf voor ´n fotoshoot :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 18:38

apart geschoren !
ik vind het wel iets hebben :))

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 19:14

Hahaha al die mensen van Bokt. Als ze dit nou gewoon leuk vind bij haar paard? Who cares??
Ik zou het zelf niet doen bij mijn paard, maar ik vind het wel erg kunstig verzonnen! En de fotoshoot vind ik echt heel gaaf zo!!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 23:17

Je hebt haar wel creatief geschoren. :))
Ik vind het wel erg ver gaan.. Je kunt van dierenprintjes houden, doe ik ook. Maar ik ben van mening dat je een paard gewoon paard moet laten. Dit paard zal waarschijnlijk vreemd gevonden worden door andere paarden in een kudde.
Edit: ik zie nu dat je op haar rug een stuk niet geschoren hebt, dus ik snap de comments over de drukkingen bij nader inzien helemaal niet.