Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Arm paardje en arme jij! Hopen dat alles goed mag komen!
Stel dat ze zonder problemen een veulentje kan dragen dan is dat een win win situatie, heeft ze langer de tijd om te herstellen.. en ik heb er (waarschijnlijk) net zo'n topper bij als haarzelf! Gewoon de familie uitbreiden, niet voor de verkoop dus!
natuurlijk niet onthoud.. Vittorio heeft ook een flink geblesseerd been, dus ik vermoed dat ze nog wel een tijdje naast elkaar zullen staan.
Gelukkig gedraagt ze zich voorbeeldig!! Ze is erg rustig, beweegt weinig, waardoor ze haar been minimaal belast. Hierdoor is wel haar 'goede been' wat overbelast, loopt vol met vocht, daarom bandageer ik dat been in voor steun. Ze heeft tegenwoordig roze verband!
MAAR, omdat Aviore zich zo goed en rustig gedraagt hoeft er misschien geen gips omheen.. Duimen dus!!

Anarya schreef:Das wel een interessante tip. Als ik het goed begrepen heb plassen mensen een teveel aan vitamine C gewoon weer uit, dus wie weet doen paarden dat ook en kan het geen kwaad. Ik ben wel benieuwd hoveel vitamine C je een paard moet geven voordat je de dosering 'hoog' kunt noemen. T zijn tenslotte heel wat meer kilootjes dan een mens.
TS heel veel sterkte de komende tijd!

Dinniej schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de eerste post dacht "maar wedstrijden zijn toch niet het belangrijkste, is de TS niet blij als dit paard er überhaupt zonder pijn vanaf komt?" Maar ik begrijp natuurlijk ook dat je vreselijk van streek moet zijn geweest, en op de pagina's daarna las ik dat je bent gaan informeren over vrijheidsdressuur en dat je haar lekker gaat verwennen met appels en wortels. En dat vind ik tof!