Apassionata

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cloudya

Re: Apassionata

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:58

Okay bedankt!!! Gorillapod mee dus ;-)

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:25

Nog 25 nachtjes slapen... zucht... Ik heb er zin an! :):)

Afbeelding

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:32

Volgens mij gaan er weer veel fotograven haha! Heb er ook zin in :)!

Shaartje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 11:01

Ik ben er ook geweest maar vond GOA echt 10x beter. Had me bij Appasionata ook zoiets voorgesteld maar viel acheraf een beetje tegen :(

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:46

GOA vond ik ook veeeeeeeeel beter :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:49

Ik ga niet, te duur en vond het fiks tegenvallen de vorige keer.
Er wordt niet even vriendelijk met de paarden omgegaan en de kostuums zijn ook niet echt bijzonder te noemen. Leuk voor een keer als je niet te hoge verwachtingen hebt en kaartjes met korting kunt bemachtigen.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:49

Hannah daar heb je helemaal gelijk in!
Vond het vorige keer ook vies tegenvallen..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:54

Er waren ook wel mooie acts bij hoor maar het grootste deel.. Stang en trenzen waarbij de stang regelmatig horizontaal stond, paard op de achterbenen slaan voor een capriole, opdringerige en aanvallende paarden.. :n Nee, voor mij hoeft het niet meer.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:59

Shaartje1991 schreef:
Ik ben er ook geweest maar vond GOA echt 10x beter. Had me bij Appasionata ook zoiets voorgesteld maar viel acheraf een beetje tegen :(

Haha ik ben ook bij GOA geweest, heb er zelfs nog een videoband van :+
Ook naar Cavalia geweest, die vond ik al minder. Maar als je klein meisje bent maakt het sowieso denk ik meer indruk...
Ik ga verder ook niet naar Apassionata. Ik vind de prijzen ook altijd zo achterlijk hoog..

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:19

H_Nalanta schreef:
Ik ga niet, te duur en vond het fiks tegenvallen de vorige keer.
Er wordt niet even vriendelijk met de paarden omgegaan en de kostuums zijn ook niet echt bijzonder te noemen. Leuk voor een keer als je niet te hoge verwachtingen hebt en kaartjes met korting kunt bemachtigen.

hier ben ik het ook mee eens, vond het ook echt tegen vallen vorig jaar en hoe de paarden er met de paarden mee om gegaan werd vond ik soms ook niet echt vriendelijk.

nickyf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 18:25

E_Nalanta schreef:
fanci_mike schreef:
Ik vond het vorig jaar helaas erg tegenvallen, verhaal op zich was erg goed, maar de manier waarop met de paarden gewerkt werd... :n

Ik ben er ook geweest, vond de hele aankleding érg mooi maar vond de paarden vaak met flínke hulpen behandeld worden, bijvoorbeeld met de spaanse sprongen - hier werd toch flink gemept.

ik denk dat ik bij de zelfde show ben geweest want bij ons wilde ook een wit paardje niet doen wat hij moest doen en toen werd hij toch best hard gestraft.. met slaan en zo en aan de teugels trekken en rukken en zo.... erg jammer

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:35

nickyf schreef:
ik denk dat ik bij de zelfde show ben geweest want bij ons wilde ook een wit paardje niet doen wat hij moest doen en toen werd hij toch best hard gestraft.. met slaan en zo en aan de teugels trekken en rukken en zo.... erg jammer

Dit werd elke voorstelling gedaan helaas. Ook bij de fries toen die moest steigeren was het niet zo vriendelijk.. Buiten dat vond ik het wel leuk en ga ik dit jaar alsnog weer.

Nikki_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:55

Echt een leuke show, ben zelf nu al 2 keer geweest, dit jaar gaat helaas niet lukken.. maar zeker de moeite waard om er een keer naartoe te gaan.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:03

Mag ik weten wat GOA is? :o

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:07

Goa is een show met paarden. Jaren geleden geweest in Den Haag maar ik vond het echt een hele leuke voorstelling. Hadden toen witte paarden, dat waren de goede in het verhaal en de zwarte Friezen de slechte. Soort musical met paarden in een kleine circus piste maar echt tot nu toe de leukste van allemaal. Ik geloof dat het uit Duitsland komt ofzo...zeker een aanrader als het weer in de buurt is!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:09

Okee! :)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:18

Ik ga de 28e om 20.00u met ouders en vriendje. Het verbaast me hoeveel mensen in dit topic negatief zijn over de show, maar het wordt voor mij de eerste keer dus ik ben benieuwd. :)

AnkeFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 14:45

Ik ga ieder jaar naar Apassionata, en natuurlijk is het ene jaar de show minder als het andere, je hebt toch met dieren te maken en niet met robots dus het kan weleens misgaan, maar het is zoiezo altijd een spektakel hoor! met mooie kostuums! Sylvie Willms doet ook mee aan de show dus dan krijgen we ook veel VD te zien! Ik ben positief over de show!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 22:51

ik ga maandags na kerst. met 3 vriendinnen.

eerste rang helemaal vooraan. beetje vroeg de kaartjes al geboekt.

wel een aanslag op mijn portemonee.

isaayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:58

nee zou er heel graag heen willlen *D

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:32

Ik had me er niet zo in verdiept, omdat ik tussen kerst en oud en nieuw niet in Nederland ben, maar kwam vandaag een artikel tegen in de Metro met daarbij een foto. Die schijnbaar ook in advertenties gebruikt wordt. Maar ik vind het er niet prettig uitzien. De eerder in dit topic geplaatste foto's zien er beter uit. Maar op de foto in de krant zie ik een weggedrukte rug, een paard met zijn mond open en een soort van slofteugel, die het onmogelijk maakt onder het bit uit te komen. Duidelijk protest.
Ik zou toch al niet gaan, maar als dit is hoe zij hun paarden showen, dan zou ik het ook echt niet hoeven zien.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:42

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:14

Ik ben vorig jaar verrast met kaartjes voor de show door mijn vriend. Ik had hier op bokt al gelezen dat de recensies niet fantastisch waren, maar ben toch met open blik heen gegaan.

Na 20 minuten show keek mijn vriend mij met open mond aan... hij was verbaasd over het lage niveau van de show (leuk hoor, Milika Peterzon op een shire, maar een pas de deux op l-niveau kan ik ook) en zag als leek toch echt dat de paarden in de show het op zijn minst niet naar hun zin hadden :x

De hongaarse ruiters waren nog wel leuk, maar voornamelijk de stukken met de spaanse paarden en idd. de steigerende fries waren niet om aan te zien. Bij iedere pas werden de dieren ongenadigd in de mond gerukt met een doorgetrokken stang. Autsj autsj autsj dacht ik alleen maar. Na een half uurtje zijn we dan ook maar weggegaan.

Nee, voor mij geen appasionata meer, ik raad mensen zelfs af om te gaan.

Mocht Cavalia ooit weer in de buurt zijn, ga daar dan vooral heen. Een schitterende show waar ik drie jaar geleden heen ben gegaan. Echt ontroerend om te zien hoeveel vrijheid de dieren in de show hebben en hoe ze dan toch zo meewerkend zijn. Het karakter van de paarden is in die show ook echt duidelijk zichtbaar, ze worden ook gestimuleerd om hun karakter te laten zien. Lukt een trucje niet, geen probleem dan proberen ze wat anders of wordt een ander paard gevraagd om zijn kwaliteiten te laten zien. Echt super.

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:39

Ik ga maandagavond om 8 uur met twee vriendinnen.
Een tip: Wordt lid van http://www.groupon.nl en je kan nu voor 50% korting kaartjes bestellen.
Alleen vandaag is dat.
Heb ik ook gedaan, anders vond ik het altijd te duur.

Marije_Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 12:37

Ik ga er de 27e heen met een hele groep mensen v/d manege. Ik ben er al eens eerder heen geweest en ik vond het toen acht heel gaaf. Er deed toen ook een ezeltje mee, superschattig :D
Nu heb ik er ook echt weer zin in :D