Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Nee, voor mij hoeft het niet meer. Shaartje1991 schreef:Ik ben er ook geweest maar vond GOA echt 10x beter. Had me bij Appasionata ook zoiets voorgesteld maar viel acheraf een beetje tegen
H_Nalanta schreef:Ik ga niet, te duur en vond het fiks tegenvallen de vorige keer.
Er wordt niet even vriendelijk met de paarden omgegaan en de kostuums zijn ook niet echt bijzonder te noemen. Leuk voor een keer als je niet te hoge verwachtingen hebt en kaartjes met korting kunt bemachtigen.

E_Nalanta schreef:fanci_mike schreef:Ik vond het vorig jaar helaas erg tegenvallen, verhaal op zich was erg goed, maar de manier waarop met de paarden gewerkt werd...
Ik ben er ook geweest, vond de hele aankleding érg mooi maar vond de paarden vaak met flínke hulpen behandeld worden, bijvoorbeeld met de spaanse sprongen - hier werd toch flink gemept.
nickyf schreef:ik denk dat ik bij de zelfde show ben geweest want bij ons wilde ook een wit paardje niet doen wat hij moest doen en toen werd hij toch best hard gestraft.. met slaan en zo en aan de teugels trekken en rukken en zo.... erg jammer