Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jasminex schreef:hallo,
O als 60 mensen 10 euro zouden willen doneren zou het echt super zijn!
Ik weet alleen niet of dat mag van mijn moeder, die is nu gaan werken.
Het is ten slotte wel geld van "vreemden" die ik alleen via internet ken dus ik zou het wel snappen als het niet mag.
Groetjes, jasmine
Citaat:Ten eerste, wil ik even melden dat ik het niet zo fijn vind als mijn ouders egoistisch etc. genoemd worden... Ik snap wel dat het niet naar voor mij is bedoeld maar ik hou van mijn ouders en als ik sommige comentaren lees lijkt het wel of mijn ouders niet om mij geven wat ze wel doen! Alleen op het punt paarden zijn ze niet zo flexibel omdat het hier om een best groot bedrag gaat
Nickeltje schreef:Inzamelingstopics zijn niet toegestaan op Bokt.
Hier wordt wel gesproken over geld storten en over bedragen. Dit is dus niet toegestaan en alle berichten die over geld storten gaan, zijn uit het topic verwijderd
sans6 schreef:TS,
ik heb geen oplossing voor je en vind dat je in een vervelende situatie zit, maar ik wil je wel even zeggen dat ik vind je je erg netjes reageert op alle posts die hier staan, daarin kun je met je 13 jaar een voorbeeld stellen voor vele andere bokkers (en daar bedoel ik niet per se iemand uit dit topic mee, maar in het algeeen).
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een oplossing vindt!