En ik heb maar 2 küren gezien.
Begon ze helemaal te vertellen wat paarden in de natuur op de voorhand lopen en hoe knap het wel niet is dat ze op de achterhand moesten lopen nu. En hoe beroemd het ras de KWPN was over de hele wereld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moeni11 schreef:Dat is toch verzet naar vanochtend Trekpaardluf?
Ik heb niets gezien![]()
Kon mijn ogen niet meer openhouden.
xSannee schreef:Ik heb me ook dood geergerd aan die verslaggeefster vannochtend.
En ik heb maar 2 küren gezien.
Begon ze helemaal te vertellen wat paarden in de natuur op de voorhand lopen en hoe knap het wel niet is dat ze op de achterhand moesten lopen nu. En hoe beroemd het ras de KWPN was over de hele wereld
Janine1990 schreef:En was het hier nog druk vannacht???
Heb de wekker gezet, maar zag niet zoveel op ARD ondanks dat ik de zender 5 keer heb ingesteld op m'n tv![]()
Ben uiteindelijk maar gaan slapen om kwart voor vier.
Vanochtend maar even op de NOS gekeken, maar dat commentaar is gewoon misselijkmakend.
WAT KAN MIJ HET SCHELEN WAT EEN PAARD IN HET WILD WEL EN NIET KAN?!?!? HOEVEEL PAARDEN LEVEN ER NOG IN HET WILD?! Ga lekker bij Animal Planet zitten als je het daar over wilt hebben...![]()
Deze kan ook wel weer de laan uitgestuurd worden... Frits kon je tenminste nog om lachen...
xVeraaa schreef:Inderdaad.
En dat Sunrise niet lekker in dr vel zit omdat ze met dr staart heen en weer zwiept. (dan zit ze nooit lekker in dr vel)
Naja wel fijn dat de NOS er aandacht aan heeft besteed.