Helemaal op eigen kracht ook gewoon! Echt Kim, wat ontzettend goed van je, wauw!
En niet zeiken dat je niet mooi bent, dat ben je wel. Punt. Hoofd omhoog, schouders rechtop en gaan!
Mariska_D
Geplaatst: 30-09-10 22:44
Wauw, geweldig! Wat ontzettend knap van je, en wat een doorzettingsvermogen dan! Diep respect! En wat een verschil ! Je mag trots zijn op jezelf, heel erg zelfs !
Mananeh
Geplaatst: 30-09-10 22:45
Wat een prestatie! En wat een doorzettingsvermogen! Diep respect!!!!
Cyntje
Geplaatst: 30-09-10 22:46
Ik wil je ook even de hemel inprijzen maar heb je dat laatst al gezegd! Ik heb niks dan diep respect voor je Ik heb het moeten doen met een dieet,... werkte er 23 kilo af maar na mijn zwangerschap en vooral door de borstvoeding kwam er nogal wat aan...
Ben 2 weken terug weer begonnen en ik doe nu het koudbloedkimdieet (al pik ik eens per week wel een frietje en in het weekend wat zoutjes, anders leg ik het bijltje er al direct bij neer maar mss als ik in de loop van de tijd wat meer kwijt raak dat ik dat ook aan de kant zet)
Loes'sCorner: Dankje! Ja, het valt niet mee.. aankomen is in mijn geval veel makkelijker!
Xalm: Ja, dat is toch wel het beste van alles.
Lins_Vetra: Bedankt!
Otjuh:
Bumper: Dankje!
Maayke: Het wordt wat eentonig, maar bedankt!
Kiki: Ja, dat is toch wel zo netjes.
_Sanne: Noouw.. misschien heel ver in de toekomst.
_Inga: Ahh, there are two of you! Nee grapje, dan ken je Kim zeker ook wel.
Eridinges: Dankje.
Waves: Nou, de eerste kilo's zijn het zwaarste hoor.. Daarna wordt het wat makkelijker!
Sammy1: Ik volg ook jouw topics over Jeroen, Dennis en de rest! Dankjewel!!
Joke20: Bedankt.
Imd: Hahaha.. Zo zit ik dus ook.. Nou echt wel! Is echt een dure zaak hoor.. afvallen. Maar inderdaad, als ik een kleinere maat pak en zelfs die blijkt te groot, dan geeft dat wel een kick.
Spicegirl: Volhouden en doorgaan.
xBiondaa: Dankje..
Bedankt, Anika!
Kanelly: Ik ben er achter gekomen dat er (volgens mij bij het grootste deel van mensen met overgewicht die willen afvallen) eerst een knop om moet gaan, zodat je genoeg gemotiveerd bent om het vol te houden.
Mariska_D: Dankje!
Mananeh: Jij ook bedankt.
Cyntje: Tja.. daar kan je zelf ook weinig aan doen.. als je zwanger bent, kun je eigenlijk niet afvallen. Maar komt vast wel goed!
Meid wat geweldig! Je ziet ze er gewoon per foto afvliegen! Ik weet hoe moeilijk het al is om 2 kilo te doen (wat ik op het moment eigenlijk moet doen, want ik wil niet later 40 hoeven doen) dus ik bewonder je echt heel erg!
Moet een vreselijk goed gevoel zijn. En waarschijnlijk ook veel mensen die je vertellen hoe goed je eruit ziet, je straalt gewoon helemaal! En Kimmes ook natuurlijk. Die merkt duidelijk dat jij lekkerder in je vel zit!
Gefeliciteerd hoor!
Seraphim
Geplaatst: 30-09-10 22:51
Ontzettend knap dat je het al zo lang volhoud! Je ziet echt enorm verschil op de laatste foto's, echt super. Veel succes nog verder, maar ik weet zeker dat deze foto's, dit 'bewijs', nog een extra boost is
Mindfields
Geplaatst: 30-09-10 22:52
RESPECT! Voor jou. Echt heel knap, zal vast niet makkelijk zijn geweest maar je hebt het maar mooi WEL gedaan!
Jessix
Geplaatst: 30-09-10 22:52
Wat goed zeg! Terecht dat je trots bent op jezelf! En wat heerlijk dat je er zo'n profijt van hebt door jezelf nu veel lekkerder te voelen. Succes met de laatste loodjes, maar dat komt vast wel goed.
Wat is eigenlijk je doel? Hoeveel wil je er nog af hebben?
RoosIris
Geplaatst: 30-09-10 22:54
Tineke, je ziet er echt super super super goed uit!
Gun je zo wat voorspoed in je leven, ellende heb je nou wel genoeg gehad dacht ik zo!
Dat vind ik heel erg knap! Ik zou zelf ook een kleine 10 kwijt willen. Maargoed, dat is af en toe wel lastig.
De foto's spreken voor zich...
Wil je alleen tippen over iets wat ik heel erg leuk vind. Voor de mooie vorm. Ik ben vandaag voor de tweede keer naar spinning geweest. Je gaat dan 50 minuten op een spinfiets sporten. Je moet van alles doen. Het is best slopend als je op de fiets zit, maar als je er vanaf komt, voel je je zó goed! Het is echt een onwijs leuke sport om te doen, goed voor de conditie, ik denk dat jij er nog veel meer van afvalt, als ik je figuur nu zie! Daarbij, je bent gigantisch veel afgevallen, die vetkamers zijn waarschijnlijk ongelijk gevuld, daar is dit ook ontzettend fijn voor! Ik merk in twee keer (!!!) al verschil. Kortom, een echte aanrader. En wie weet heb je er wat aan....
Zal ik dan als eerste een klein puntje kritiek geven Als je nu ook eens je *sorry voor het woord* slobber truien weg doen en leuke truitjes aan doen , Zoals die op die wandel foto, *die je erg goed staat trouwens* dan zie je meteen dat je echt bent afgevallen! Als je die wijden dingen draag zie je heel je harde werk niet , En dat zou zonde zijn
Nogmaals erg erg knap van je
Die wandel foto is trouwens wel materiaal om op een mooi doek aan de muur te hangen
Haha Specials heeft wel gelijk, al heb ik zelf ook gemerkt hoe erg irritant het met kleding al is als je maar 1 maat omlaag gaat, laat staan zoveel als jij. Je blijft aanschaffen en weggooien.
Nemurin: Dat is een hele goede instelling. Nu er iets aan doen, voordat het straks te laat is. Het geeft inderdaad een erg goed gevoel! Bedankt. Die link in je onderschrift is geweldig.
Seraphim: Klopt helemaal.
Mindfields: Ik zeg heel vaak dat ik het niet over zou kunnen doen. Ik zou het niet kunnen volhouden als ik nu zeg maar weer overnieuw zou moeten beginnen. Maar dat hoeft gelukkig ook niet.
Jessix: Uhm.. zowiezo nog 4,5 kilo.. en daarna het liefst nog 20 kilo.. maar dat is echt nog heel ver weg.
RoosIris: Dat gaat heel lastig samen; snel afvallen op een gezonde manier.. maar ik doe mijn best.
Marijuhhhhh: Dankje!!
Janine1990: Ik sta sinds kort voor meer dingen open en dat lijkt me op zich ook wel wat. Een vriendin van me doet dat ook. Ik ga eens informeren waar er een sportschool zit in Hoogezand.
Specials: Haha.. Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar ik zit nogal krap bij kas, dus elke maand nieuwe kleren kopen omdat ik weer ben afgevallen zit er helaas niet in. Anders had ik mijn kast volhangen! Ik baal daar inderdaad zelf ook enorm van als ik alleen maar die 'lelijke' kleding zie hangen.
KBK: ze zijn niet lelijk , Begrijp me niet verkeert, Ik vind fleece vesten ook heerlijk maar door die krengen word je meteen weer 30 kilo zwaarder . Ik hoop dat we over een tijdje foto's zien van jou op het gewicht wat je wilt berijken met een leuke kimmie der naast en jou zonder fleece vest . Ik ga je iniedergeval in de gaten houden
Nummus
Geplaatst: 30-09-10 23:18
Haha tja... Zwartwitje is ook geweldig. En inderdaad, mijn moeder heeft ook flinke aanleg dik te worden (en is dat dus ook, heeft als resultaat nu suikerziekte) en ik wil niet net zo eindigen, want dat doet gewoon zoveel met je lichaam. Dus ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen. Ben er momenteel nu even weer een paar bij maar probeer gewoon onder de 70 te blijven (ben 1.73m lang). Is prettig met een bovengrens te werken.
Je nieuwe avatar is trouwens echt geweldig.
c_alsemgeest
Geplaatst: 30-09-10 23:18
KoudbloedKim schreef:
Nemurin: Die link in je onderschrift is geweldig.
Oh ja dat was van dat 18+ topic
Maar 35kg... je bent geweldig, wat een doorzettingsvermogen moet je hebben.
Wauw, wat onwijs knap dat je het volhoud! Ik vind dat het moeilijkste wat er is namelijk, volhouden! RESPECT! Ook fijn dat je weer lekker op Kim rijdt! Verwacht wel weer topics natuurlijk!
Aranel
Geplaatst: 30-09-10 23:23
Je ziet echt zo'n enorm verschil, niet alleen in hoe jij eruit ziet maar ook in hoe Kim loopt en hoe ze haar koppie erop heeft op de laatste foto's
Misschien een compleet nutteloze tip, maar drink je wel eens groene thee? Als je dat regelmatig drinkt helpt het ook met afvallen en het voorkomen van allerlei ziektes. Hoewel ik vind dat je voor Kim niks meer af hoeft te vallen, ze kan je makkelijk hebben zo te zien!