Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenie schreef:Grappig, die "prijsstickertjes" op de kont van 't peerd
HumbleTalent schreef:Lenie schreef:Grappig, die "prijsstickertjes" op de kont van 't peerd
Dat zijn natuurlijk entrynumbers, maar inderdaad het is wel een komisch gezicht.
Als je de manen niet wilt afknippen en ze zijn niet zo mooi dun en stijl, als de manen die hierboven staan, denk ik dat je geen andere optie hebt dan een hengstenvlecht.
dofuzz schreef:iemand die zijn paard niet conform de gewoonten van zijn disciplinen groomed maakt het statement :" ik wil wel graag meehobbelen met de rest en sponsor zodoende de klas maar wil onder geen beding alles op alles zetten, of ik weet gewoon niet beter."
Rumpleteaser schreef:dofuzz schreef:iemand die zijn paard niet conform de gewoonten van zijn disciplinen groomed....
Nounou, er wordt toch juist gevraagd naar die 'gewoontes'?
Kan ik me heel goed voorstellen, helemaal als je in meerdere disciplines uitkomt.
Met lange manen Pleasure rijden is volgens het hier eerder geplaatste filmpje blijkbaar zo gek nog niet.
dofuzz schreef:of je dit nu graag hoort of niet, het is wel de pure waarheid.
spatter schreef:ik wil nog even iets ter vragen brengen
ik heb een paint met aan de ééne kant van zijn hoofd een grote vlek, aan de andere kant wit
nou vind ik bij hem juist een one ear hoofdstel mooi en een frontriem helemaal niet staan
ben dus geneigd dat toch in te doen bij hem met snaffle op show
ik ga ook oefenen op stieken van lange manen want hier gaan ze er ook echt niet af
bij de appaloosa al zeker niet(wie heeft er een appie met zulke mooie manen) maar mijn paint heeft ook mooie lange manen
verder een zeer intressant topic
het is best moeilijk als je niet op een wedstrijd-stal staat om mee te krijgen wat wel en niet de bedoeling is
al moet ik zeggen dat de mode in de loop der jaren ook best veel veranderd en sommige don'ts ooit echt wel do's geweest zijn
ik weet niet meer wie het schreef maar Dagmar is een oude bekende in de reining
ik heb heel wat keren met haar gestart
die dure jaarling wilde ik trouwens nog niet eens kado, wat een houterig beenwerk