hij is weer mooi hoor! waar kun je dat programma downloaden, doe ik thuis dan ff. ik wil ook collages gaan maken!!
ja vast wel ja, zeker totdat jij aan de beurt bent en dan moet ik een zo mooi mogelijke maken he, he, heje doet het niet subtiel genoeg
xtostarlight schreef:ja vast wel ja, zeker totdat jij aan de beurt bent en dan moet ik een zo mooi mogelijke maken he, he, heje doet het niet subtiel genoeg hoe kom je daar nou bij! mij een beetje vals beschuldigen he
liza van loon"][quote="xtostarlight schreef:ja vast wel ja, zeker totdat jij aan de beurt bent en dan moet ik een zo mooi mogelijke maken he, he, heje doet het niet subtiel genoeg hoe kom je daar nou bij! mij een beetje vals beschuldigen he [/quote]hoezo vals???
1: liza van loon (sorry kellyjaloux, hier was ik al mee bezig) 2: kellyjaloux 3: boeflover 4: sheerza 5: piedrolover 6: nutiagek 7: nouka 8: cracker9: fjordahluver10: juudje11: kingloverben ik nou niemand vergeten?
fJoRdAhLuVeR schreef:Zo, dat heb je mooi gedaan ik vond hem eigelijk niet echt geslaagt... Ach ja, hopelijk word de volgende beter
xtostarlight"][quote="nutiagek schreef:je mag mij van de wachtlijst afhalen ik doe het na mijn akantie>!oke[/quote]jij blij he, marlou
liza van loon"][quote="xtostarlight"][quote="nutiagek schreef:je mag mij van de wachtlijst afhalen ik doe het na mijn akantie>!oke[/quote]jij blij he, marlou [/quote]ik had toch gezegt dat ik het leuk vind.. wel fijn voor de anderen natuurlijk