Aan TS wil ik meegeven open te staan voor het commentaar, het kan jou en je paard wellicht verder helpen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EngeltjeS schreef:Hoi
Je paard glimt er wel over, en waarom zouden bokkers je wantrouwen als jij verteld dat de DA je hier mee helpt?
Herstel van zo'iets, is niet binnen drie dagen hoor.
Ik ben benieuwd hoe ze er over een maand uit ziet.
Wel apart dat ze zo is vermagerd. Is haar gedrag ook veranderd, naar mate ze mager werd?
zosja24 schreef:mensen de dierenarts heb ik gebeld maar ik moet toch doorgaan met longeren om de dag een kwartiertje zodat ze niet al te bezeten word
en in de avond wil ik der op stal
dit blijft 2 weken als der nog geen verschil in zit breng ik der naar nijkerk of naar garderen want dan is er iets heel anders aan de hand maar ik ben al een persoon die voor elk wisse wasse de da in licht dus het zal alleemaal wel goedkomen de da komt al om het kwartaal
en ik heb een ook een vitamini spuit gegeven voor het gebrek aan vitaminen voor als ze die heeft
zosja24 schreef:ja maar ik doe alles voor me paard als ze er niet goed uitziet ga ik me daar druk om maken ik wist al dat het niet goed was ik maakte me er al druk om maar nu dus helemaal
me paard is me maatje ze is alles van me me steun en toeverlaat
zosja24 schreef:ja dat doe ik zeker MAMA haha
maar wat ik raar vind mensen die eerst een grote mond heben reageren nu niet meer nadat ik weer online ben
nu denken ze oh nu zal het wel goed wezen laat maar
maar ik voel me der erg poedersuiker door en dat weten mensen niet
ik zit al in een moeilijke situatie thuis en me paarden sandro zosja en me vriend dan zijn mijn enige uitvlugt punten daarom ben ik vaak alleen maar daar te zien en bijna nooit thuis ja om te slapen
geerke schreef:zosja24 schreef:redpassion het comentaar helpt me ook maar mensen die raare dingen posten ga ik gewoon niet op in
ik weet dat me paard en niet op en top uit ziet
maar ik weet van mezelf dat ik er veel enegie in steek
zou ze ondanks haar glanzende vel geen wormen kunnen hebben?
zosja24 schreef:geerke ik vind de reacties van jou eigenlijk niet bepaald plezant..
ik ontworm mijn paard om het kwartaal en zeker als ze op weide staan
ontworming is voor mij algemeen voor een paard nodig
ik kende een paard die er last van had dus ik weet wat er kan gebeuren...
zosja24 schreef:ja maar voor een paard op de weide is het wel nodig dit is mij verteld door iemand die het zelf te weinig deed iets eerder als om het half jaar en het blijft dat als ze dag en nacht op weide staan dat ze dan meer kans hebben op wormen