Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Oakland1990: Ik hén haar aangepakt en echt tikken uitgedeeld..
Maar op de één of andere manier lijkt niemand dat te lezen/snappen.
Tigra_ schreef:Ik had het ook niet tegen jouw hoor maar tegen chocobroodje.
Zij zegt dat de angst bevestigd is als je afstapt. Ja ergens wel maar dan zou je problemen krijgen onder het zadel om zo onder werkt uit te komen. Nu ben je afgestapt en zonder grote problemen zoals lostrekken thuis geraakt dus die angst heb je dan niet bevestigd. Zo zie ik het.
chocobroodje schreef:Tigra_ schreef:Ik had het ook niet tegen jouw hoor maar tegen chocobroodje.
Zij zegt dat de angst bevestigd is als je afstapt. Ja ergens wel maar dan zou je problemen krijgen onder het zadel om zo onder werkt uit te komen. Nu ben je afgestapt en zonder grote problemen zoals lostrekken thuis geraakt dus die angst heb je dan niet bevestigd. Zo zie ik het.
Nee je stapt af dat is de bevestiging. Op het moment dat het in TS ogen TE werd is ze eraf gestapt en daarom zit je er nu mee. Een slim paard zoals kim heeft maar 1x nodig om het verhaal door te hebben. Of het terecht of onterecht is dat TS afstapt daar heb ik het niet eens over maar puur over het gevolg ervan
Pollewoppy schreef:Daarbij bevestig je het niet alleen voor het paard, maar ook voor jezelf. Je bent de volgende keer sneller bang.
(Dat ik geen tips heb gegeven komt omdat er in het topic al genoeg voorbij is gekomen. Heeft weinig zin om dat te herhalen, maar als je er behoefte aan hebt, wil ik dat wel doen hoor)