drie zat een meneer en in vier ook. als je in 2 zat heb jij voor mijn winst bepaald.
Nee hoor, ik zat 's middags in 3.
Le_onie
Geplaatst: 23-08-10 20:15
Vandaag dus wel.
Ze was niet fijn vandaag, vorige week 100x beter! Komt misschien door het weer, was behoorlijk wat wind. Maargoed wel 2x 0 en nog 5e, dus dat is wel leuk meegenomen. Morgen maar eens een rondje L, hopelijk is ze dan iets fitter en doet ze wat meer dr best!
Rowo; Ik heb jou geloof ik nog gezien!
melissa_93
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-10 21:23
Reed je vndaag B? dan heb ik je wss wel zien springen, maar ik zou niet weten wie je was :p ik was in het parcourhulp in de B.
Ik was gister ringmeester. Jammer dat er zoveel mensen niet waren, want het terrein was super goed.
Het was s middags 1 grote chaos toen ik er kwam. K moest hals over kop komen helpen om het terrein weer op te bouwen, echt alles was omgewaaid en 4 tenten zijn compleet kapot. Om half 5 wouden we het nog aflasten, maar t is maar goed dat we het door hebben laten gaan. Vanmiddag weer alle reclame ophangen en de bloemen erin en daarna moet ik schrijven.
Maar wie weet zie ik je na de tijd nog? Gister waren de prijsuitreikingen namelijk in de tent.
viefdepief
Geplaatst: 24-08-10 09:30
Hangt er een beetje vanaf hoe het gaat. Als ik nou eens extra lief naar je zwaai... Denk dat als er niks is om op te wachten we gelijk naar huis gaan. Mams moet ook nog een stukje verder om thuis te komen en vrijdag zijn we er al weer
Zal mijn best doen Verwachtingen zijn niet zo hoog, want mijn laatste parcoursje was in De Lutte. Springles had een zomerstop en verder niet meer op concours geweest. Thuis 1x serieus gesprongen, dus we gaan het wel zien. Heb er in ieder geval heel veel zin in
malloesje
Geplaatst: 24-08-10 09:34
Gistermiddag was echt om te huilen. Toen ik op het terrein kwam was 1 tentje omgewaaid en 1 lichtbeschadigd. Nog geen kwartier later lagen echt alle hindernissen om, heel veel dranghekken en zijn de andere tenten ook de lucht in gegaan Gelukkig een fanatiek groepje om alles weer op te bouwen en hebben we alsnog een goed concours gehad. Inderdaad helaas veel afmeldingen terwijl we meerdere complimenten hebben gehad over de bodem, hoe goed die was. VAnmiddag ben ik volgens mij secretariaat
Ik was stiekem echt blij dat ik gister niet hoefde te rijden. Ik mag vnv. Ben erg benieuwd hoe mijn paardje het doet. Aangezien hij laatst in Markelo niks wou..
Het terrein was echt super goed gister. Kregen we nog complimenten over na alle regen. Het is er goed gedraineerd, dus is eerder te droog.
weule
Geplaatst: 24-08-10 10:40
wat een toestand gister zeg met het weer, komen vanavond wel springen met 1tje in de B en donderdag en vrijdag in de L2 dressuur (zelf) met 1tje, zou nog een B paard meekomen die een weekje bij ons is logeren, maar die is ziek geweest en staat nog aan de medicijnen (verkoudheid), wordt wel gereden, maar mag niet op concours nog.