Heb je misschien fotos van je gestolen spullen?
Hopelijk krijg je alles vergoed meis
, en wat een nare afsluiting ook voor jou.. Om zo het land te verlaten.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en wat een nare afsluiting ook voor jou.. Om zo het land te verlaten.                                                         
 . Hoop dat je alles vergoed krijgt. Mijn KN zadel is 2 jaar geleden gestolen (in Kootwijk), daarna durfde ik haast geen zadel meer achter te laten op stal. M'n dure hoofdstel hebben ze laten hangen.  Hoop dat ze die mensen snel pakken. Ook jammer dat alles zo slecht geregeld is in Nederland. Politie doet haast niks, en als je dan zelf een keer ingrijpt kom je vast te zitten.                                                         
                                                         HouvanPonys schreef:Zijn er toevallig ook geen 'loodgieters'(ik noem maar iets) bij de stallen geweest? Of mensen die rondkeken bij je stal, etc? Net alsof ze het allemaal wist waar het lag.. Zou idd dezelfde kunnen zijn als van je springmateriaal, het wordt toch ook gekker he..

!
 Hoe asociaal kan je zijn! Hopelijk lukt alles met de verzekering want 
 Bah bah bah...ik hoop eigenlijk dat ze terugkomen zodat je ze een lesje kunt leren 
                                                         Sappos schreef:Jeetje wat ergHoe asociaal kan je zijn! Hopelijk lukt alles met de verzekering want
Bah bah bah...ik hoop eigenlijk dat ze terugkomen zodat je ze een lesje kunt leren

, je voelt je machteloos en meer dan poedersuiker, kan ik me zeker heel goed voorstellen.