Als lid van de KNHS of FNRS krijg je ook 20% korting volgensmij..
Suelza
Geplaatst: 10-08-10 03:57
Ik ben ook wel weer van plan om te gaan! Alleen dit jaar zonder paard helaas!
regine
Geplaatst: 10-08-10 12:33
Vorig jaar mocht ik al 1 dag optreden met Capriola en dit jaar zijn we er zelfs 3 dagen uitgenodigd, maar kunnen we er maar 2. Wij zijn er zaterdag en zondag dus bij op het Horse Event (waarschijnlijk wel met iets nieuws )!
Ik ga dit jaar ook weer! Vind het altijd erg leuk en interessant Maar hoe zit het: Als ik via bokt de kaarten bestel, 3 stuks, krijg ik dan op 3 kaarten korting? Ik ga namelijk met m'n moeder en zus.
Ik ga voor de tweede keer met een vriedin.. Wij gaan weer op Zondag.. Dan is het ook lekker rustig op de weg, aangezien we een aardig eindje moeten rijden.. Maar we hebben er zin in!
msnowy
Geplaatst: 16-08-10 11:25
Ik vind het een leuk goed evenement, alleen zó druk....
ik wil misschien toch die vrijdag gaan Ik ga niet in het weekend, dit omdat het reizen alleen al van Leiden-Eindhoven 20,80 is met de trein Anders had het mij heel leuk geleken
arans
Geplaatst: 21-08-10 12:59
lifaya schreef:
ik wil misschien toch die vrijdag gaan Ik ga niet in het weekend, dit omdat het reizen alleen al van Leiden-Eindhoven 20,80 is met de trein Anders had het mij heel leuk geleken
bij de AH kan je nu een dagkaart kopen voor de hele dag onbeperkt reizen met de trein en die kost 13,50
Ik ga dit jaar ook . Maar ik wil graag op de dag dat totilas komt dus ik wacht nog even met kaarten kopen
Mango96
Geplaatst: 21-08-10 15:12
skyline schreef:
Ik ga dit jaar ook . Maar ik wil graag op de dag dat totilas komt dus ik wacht nog even met kaarten kopen
dat staat op de site, bij lijst clinicgevers staat op dag;) http://horse-event.nl/ ga naar programma's en dan lijst clinicgevers edward gal komt op zondag