[WN] APHA Youth World Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:42

Posted: Tue Jun 29, 2010 12:41 pm Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Langs deze weg wil ik alle clinicgevers, mensen die locaties beschikbaar hebben gesteld, alle sponsoren in welke vorm dan ook bedanken.

Speciale dank voor Jan Pieter Koopman voor al de tijd en energie die hij stopt in onze jeugd.
Tevens speciale dank aan De White Sock Stables voor het ten alle tijde belangenloos beschikbaar stellen van hun locatie

en natuurlijk de ouders/ verzorgers en mensen die hun paarden beschikbaar hebben gesteld voor de trainingen.

Zonder jullie allemaal was dit resultaat er niet geweest.

Jullie hebben laten zien waar de "Paint familie" voor staat en wij zijn zo dankbaar dat dit eigenlijk in woorden niet uit te drukken is.

Bedankt voor alle steun in welke vorm dan ook en we hopen nog vele jaren op jullie te kunnen rekenen en bouwen.

Ria Bloemert
DPHC Jeugd

Mac

Re: APHA Youth World Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:44

Idd Ria, zo'n prestatie komt niet zomaar uit de lucht vallen en daar mag ook best eens extra aandacht aan besteed worden!

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 13:22

Iedereen heel erg gefeliciteerd, wat een geweldige prestatie! :D

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:05

Super gedaan +:)+ , GEFELICITEERD. *\o/* *\o/*

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:11

Dutch Paint Jeugd Team,

VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie World Champion Titel!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Wat een super goede prestatie van jullie allemaal, ook veel lof voor J.P., de begeleiding, ouders enz. Dit is teamwork!!! +:)+

Geniet ervan met elkaar en bouw nu maar een geweldig feest. <3

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:22

Wauwieieieieieie! Afbeelding Wat ontzettend knap zeg!! Klasse Dutch Diamonds!!
Van harte gefeliciteerd en geniet nog maar lekker na!! Top gedaan! Afbeelding

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:55

Mogen we ook meedoen met het feestje bestuur?

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:12

Yeh *\o/* *\o/* *\o/* , wat een geweldige prestaties hebben jullie als team neergezet! Daar mogen jullie supertrots op zijn. Je ziet maar weer waar deze investeringen in de jeugd toe leiden. Jullie hebben Nederland weer goed op de kaart gezet.

Helaas was ik te moe vannacht om nog de Livestream te volgen, dus heb het helaas niet kunnen zien. Ik hoop dat er veel foto's van de EK hier gaan verschijnen.

@ Jaime: heb je toch nog goed geoefend om 'nuffig' op je paard te zitte, haha. Nog tape gebruikt ;) ? Je wordt natuurlijk niet zomaar 1e.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 22:09

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:17

WOW! :wow: Wat een geweldig resultaat. *\o/* *\o/* *\o/*

Ik heb bewondering voor die jonge mensen die zich zo goed staande hebben weten te houden want het is niet niks zo'n WK in het mekka van de westernsport op paarden die je niet kent. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Jullie hebben de lat wel hoog gelegd voor het volgende WK :oo

Natuurlijk vind ik de inzet van ouders, trainers, sponsors en de DPHC ook super, want zonder hen zou meedoen niet eens tot de mogelijkheden horen.

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:59

Ook namens Paints & Quarters magazine van harte gefeliciteerd! Super gedaan!
p.s. ik heb er hier op Bokt een nieuwsbericht over geplaatst, en uiteraard zal er in de Paints & Quarters van Oktober ook aandacht aan besteed worden!
(die van Juli is namelijk net vers van de pers)

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:17

Ik vind het echt helemaal geweldig dat de Dutch Diamonds kampioen zijn geworden. Vertelde het gister aan een stalgenootje, en die feliciteerde mij, hahahaha, omdat dochterlief dus sinds kort lid is van de jeugd. Vond het wel grappig. Vreemd dat er hier op bokt geen melding van gedaan word, bij de nieuwsberichten. Mag eigenlijk best wel vind ik!!!!

Dochterlief vroeg of dit ieder jaar georganiseerd word. Ik denk dat ze zich zelf al in de USA ziet rondhobbelen, hahahaha. Moeten ze nog even heel hard oefenen.

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:49

Iedereen echt heel erg bedankt voor de leuke reacties! Het was echt een super ervaring en we zijn zeker terug te vinden op aankomende paintshow!! En ohja hiphopje, de world games zijn elke 2 jaar! Dus niet volgend jaar weer, maar dat jaar daar op!!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:50

Ik heb maar even getemd op het nieuwsbericht.
Het staat namelijk helemaal verkeerd ....
Hoort immers op de hoofdpagina te staan :D
Hopelijk willen de mods 't verplaatsen!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:56

belletjhee schreef:
Iedereen echt heel erg bedankt voor de leuke reacties! Het was echt een super ervaring en we zijn zeker terug te vinden op aankomende paintshow!! En ohja hiphopje, de world games zijn elke 2 jaar! Dus niet volgend jaar weer, maar dat jaar daar op!!

dan kan ze nog mooi twee jaar oefenen, hahaha :D