Sprookjes foto's met mijn arabische volbloed (met neckrope)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:08

muiske07 schreef:
Ayasha schreef:
mode-advies ga ik je niet geven maar ik vind het not done om met all stars te rijden. Zelfs al doet het peerd niets, hij moet maar schrikken of struikelen en als je dan doorschiet in je beugel... :\

Verder erg mooie foto's, mooie jurk ook trouwens, wat voor jurk is dat?

Mag ik je vragen om ook gewoon paard te schrijven, ik vind dat dialect nogal ondankbaar over komen naar de paarden toe. ;)

Ik rijd geregeld met gewone gympen maar meestal met botinnen die zijn nog lomper en zitten ook veters aan hoor en rijd er sinds mijn 13jaar zo al mee. :j
Elk zijn keuze uiteraard. :-)

Hoe bedoel je, wat voor jurk is dat?
Het is in twee stukken: rok en top eigenlijk omdat de meeste jurken die 1 geheel zijn niet breed genoeg zijn om mooi over je paard heen te leggen.
Dus je kan combineren wat je er graag op aan doet.

Groetjes

Dat eerste is niet mijn probleem. (komt nu rotter over dan ik het bedoel). :D

Eigen keuze, geheel mee eens. Het verbaasde me slechts dat men reageert op "niet mooi" terwijl schoeisel op paarden IMO functioneel moet zijn. ;) En dat voor bokt waar zoveel aan veiligheid gedacht wordt. Maar wilde daar dus verder geen echt punt van maken eigenlijk. Was meer met het idee van "waar zeuren jullie om, áls je dan zeurt, zeur dan om veiligheid. :="

Thanks voor het antwoord! Erg mooie combinatie dan :j Echt zo'n droomjurk :+:

pemanima

Re: Sprookjes foto's met mijn arabische volbloed (met neckrope)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:50

Echt super mooi, ondanks de schoenen e.d. maar alleen de uitdrukking van je paardje zegt al meer dan 1000 woorden :)
Ben wel benieuwd waar je deze combinatie ( rok + top) gekocht hebt.

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 23:03

Ayasha@ idd, maar kan ook zijn omdat ik meer om dieren geef dan om mensen dan dat ook zwaarder vind doorwegen dan dat je tegen een mens bitch zou zeggen :P

Ja, idd nu je zegt, veel van past niet maar geen gezeur dat het niet kan omwille van veiligheid lol.

En voor jou en voor pemanima: ik ben op internet gewoon begonnen zoeken naar "fluwelen capes" en vergeef me, weet echt niet meer welke site het is, dacht dat eentje was uit Nederland.
Ik bestel geregeld dingen via internet maar sla nooit sites op ^^
Beetje minpunt van mij.

Issie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:17

Wat een super gave foto's zeg!! Ben jaloers! haha

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 21:20

Wauw, hele mooie foto's en een prachtige paard + jurk! :~

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:44

Arabieren zijn altijd zo woest en heet enzo...
Mooi Muiske!! Ik wil ook graag met neckrope, maar ik weet niet waar ik beginnen moet. :-)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:14

Jeannine schreef:
Mooi Muiske!! Ik wil ook graag met neckrope, maar ik weet niet waar ik beginnen moet. :-)

Arabieren zijn juist helemaal NIET woest en heet enzo ;) dat is zo'n beetje de grootste fabel die er bestaat.. Als er paarden zijn die je zo kan berijden zijn het juist arabische volbloeden, zo waanzinnig betrouwbaar en zo gericht op de mens.. *zwijmel* (ik voel me op geen enkel ras 100% veilig, behalve op een AV)

TS: prachtfoto's, als ik dit zie begrijp ik weer waarom ik zo ontzettend verliefd ben op dit ras!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:24

Je paardje kijkt zo intens gelukkig, krijg er gewoon kippenvel van.

Jij hebt echt het recht te zeggen dat jouw paard gelukkig is!

Daarnaast wil ik beamen wat Ctjelief schrijft. Ze zijn juist enorm trouw en loyaal aan hun 'mens'.
Ze zijn sensibel, dat zeker. Maar als jij daar mee om kan gaan en je bent zelf een relaxed persoon dan is het omgaan en het rijden van zulke enorme sensibele paarden (die alles oppikken en die perfect aanvoelen wat jij van ze wilt met rijden. Je hoeft je adem maar zwaarder te maken en ze vertragen al.) het summum van paardrijden.

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:29

Prachtige foto's ! :D
En ik moet zeggen dat ik die allstars niet zo storend vind, ik vind ze juist wel grappig staan onder die rok, zo'n tegenstelling is toch lekker stoer :P

scarlet12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:31

In 1 woord FANTASTISCH, echt alleen maar respect voor de manier hoe je op je paard zit, jullie zijn echt een team.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:32

Echt super gave foto's.
en ook nog zo'n lekker dier ook <3

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 22:58

CtjeLief schreef:
Jeannine schreef:

Arabieren zijn juist helemaal NIET woest en heet enzo ;) dat is zo'n beetje de grootste fabel die er bestaat.. Als er paarden zijn die je zo kan berijden zijn het juist arabische volbloeden, zo waanzinnig betrouwbaar en zo gericht op de mens.. *zwijmel* (ik voel me op geen enkel ras 100% veilig, behalve op een AV)

TS: prachtfoto's, als ik dit zie begrijp ik weer waarom ik zo ontzettend verliefd ben op dit ras!

Je kan elk paard zo heet en nerveus maken als je zelf wilt.
Mijn arab was vroeger niet te stoppen met een stang, was nog maar een goed elf jaar oud toen ik hem had en hij had een heel traumatisch verleden en al zijn vertrouwen kwijt in de mens.
Maar na jaaareeeen hieraan te werken kwam dit terug goed en dat ik hem zo mag berijden beshouw ik uit dankbaarheid van hem.
Hij ging naar de slacht gaan en ik gaf hem een nieuw leven.

Het zijn idd prachtige dieren, maar ze zijn zeer gevoelig wel.
Ik heb er nooit spijt van gehad om hem te kopen.
En ik moet je echt gelijk geven dat ze enorm betrouwbaar zijn, eens je hun vertrouwen gewonnen hebt (ookal duurt dat soms lang) dan doen ze heel veel voor je en dat merk ik sterk bij hem.

Jeannine@ ik heb je pbtje terug gezonden ;)

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 22:59

Foulplay_ schreef:
Prachtige foto's ! :D
En ik moet zeggen dat ik die allstars niet zo storend vind, ik vind ze juist wel grappig staan onder die rok, zo'n tegenstelling is toch lekker stoer :P

Ahja, ik draag al aantal jaren all stars, dat is een kenmerk van mij denk ik lol :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:04

Echt schitterende foto's! :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:00

muiske07 schreef:
Ayasha@ idd, maar kan ook zijn omdat ik meer om dieren geef dan om mensen dan dat ook zwaarder vind doorwegen dan dat je tegen een mens bitch zou zeggen :P

Ja, idd nu je zegt, veel van past niet maar geen gezeur dat het niet kan omwille van veiligheid lol.

En voor jou en voor pemanima: ik ben op internet gewoon begonnen zoeken naar "fluwelen capes" en vergeef me, weet echt niet meer welke site het is, dacht dat eentje was uit Nederland.
Beetje minpunt van mij.

haha kan ik begrijpen maar "peerd" is hier geen scheldwoord oid, is gewoon dialect. Maar geloof dat jullie het in Nederland niet zó veel als puur dialect gebruiken maar meer in de zin van "knol"? Hier is peerd gewoon paard... :) Taal-miscommunicatie'tje. Heb je met die Belgen he. :D ;)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:18

Ik ben zooo jaloers op jou!

_shana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 02:11

een woord: WAUW

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-10 10:44

Ayasha schreef:
muiske07 schreef:

Beetje minpunt van mij.

haha kan ik begrijpen maar "peerd" is hier geen scheldwoord oid, is gewoon dialect. Maar geloof dat jullie het in Nederland niet zó veel als puur dialect gebruiken maar meer in de zin van "knol"? Hier is peerd gewoon paard... :) Taal-miscommunicatie'tje. Heb je met die Belgen he. :D ;)

Ik ben een rasechte BELG! :P

stephblacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:22

waaaauw, dit zijn pas mooie foto's, echt waar :0

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 22:59

Geweldig mooi paardje <3
Ook super gave foto's!!

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:53

muiske07 schreef:
Ayasha schreef:

Maar jij scheld dus nooit op je paarden ? :D Wat ik allemaal tegen mijn allerliefste paardebeesten al heb gezegd ... :D en peerd is voor mij eigenlijk ook wel meer dialectisch dan met de bedoeling om onrespectvol te zijn :P.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:13

wow mooie foto's maar ik was zelf zonder zadel en zonder schoenen gegaan haha

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:29

Ayasha schreef:

Maar jij scheld dus nooit op je paarden ? :D Wat ik allemaal tegen mijn allerliefste paardebeesten al heb gezegd ... :D en peerd is voor mij eigenlijk ook wel meer dialectisch dan met de bedoeling om onrespectvol te zijn :P.[/quote]

Op mijn paarden zitten schelden?
Ik heb mezelf er nog nooit op betrapt, ik gebruik meer viervoeters dan knol of peerd of weet ik veel wat :+
Klinkt mooier:D

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:33

Waauw,hele mooie plaatjes zeg! :D
Vind het ook een prachtige pony,ik vind dat hij wel wat op mijn pony lijkt. :=

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:35

Joyced schreef:
Waauw,hele mooie plaatjes zeg! :D
Vind het ook een prachtige pony,ik vind dat hij wel wat op mijn pony lijkt. :=

Dat komt omdat ik 1.84m ben :+