Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En de tip van altijd schoudervoor galoperen ga ik in praktijk brengen
Of heb je 2 verschillende zadels?ambre schreef:Ik rijd de schimmel op trens omdat hij op st&tr er nog wel eens achter kruipt.Nix knap aan dus, puur noodgedwongen.
Vind st&tr veel mooier staan.Vulkaan loopt ook makkelijk op trens.
ikkeweer schreef:ambre schreef:Ik rijd de schimmel op trens omdat hij op st&tr er nog wel eens achter kruipt.Nix knap aan dus, puur noodgedwongen.
En dat is voor jou een maatstaf, omdat het mooier staat hang je de mondjes liever vol ijzeren rommel ??? Dat is pas echt dom (sorry).
Dat gezeur altijd over S&T
Vind jou rijstijl ook erf fijn overkomen!
ikkeweer schreef:ambre schreef:Ik rijd de schimmel op trens omdat hij op st&tr er nog wel eens achter kruipt.Nix knap aan dus, puur noodgedwongen.
En dat is voor jou een maatstaf, omdat het mooier staat hang je de mondjes liever vol ijzeren rommel ??? Dat is pas echt dom (sorry).
een geval van beste stuurlui?
En dan op zo'n manier dat je het wel in je hoofd haalt om het nog een keer te doen...