Hee, Ik heb jou gezien op de casting dag voor de film in Ermelo, Ik was daar met een vriendin met het bonte hengstje, die nou mee mag spelen. Wat een Gaaf beest zeg.
Reegle
Geplaatst: 27-05-10 11:22
Wauw wat een mooi paard & leuke foto's! Hahah die foto met die bal, erg grappig
@Happy22: Hij heeft die manen gewoon van zichzelf! Het enige wat we doen is het in vlechten houden omdat het anders afbreekt en ik met teugels erin blijf hangen. Alleen voor de foto & show mogen ze lekker los!
milo
Geplaatst: 30-05-10 13:25
wow, ik kan gerust zeggen dat dit één van de mooiste hafs is die ik tot nu toe gezien heb!!
Wat een kanjer, zijn ego en vrolijkheid spatten ervan af!!! Hij ziet eruit als een zeer zelfverzekerde macho die plezier heeft in het showen!
Wat een droompony zeg!! Dit is inderdaad wel één van de mooiste haflingers die ik ooit gezien heb, wat een uitstraling! Enne, er zijn altijd verbeterpuntjes, maar het is nueenmaal niet simpel om met zoveel hormonen om te gaan, dat moet je kunnen. Ik vind het reteknap eruit zien
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-05-10 14:50
Hij blijft serieus om van te kwijlen. Je mag met recht heel erg blij en dankbaar zijn dat je hem mag rijden. En je doet het goed zo te zien.
Mooi tuig ook, staat hem super! Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Of de eigenaresse?
WAUW wat een prachtig beest heb jij zeg!!!! super combi jullie!
Liiisaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-10 19:21
Dankjullie voor de super leuke reactie's!
@klomp: Klopt idd! Merk wel dat ik er steeds beter mee om kan gaan. Vroeger werd ik zelf ook helemaal boos, en werd Nibbit alleen maar drukker. Maar nu heb ik eindelijk door dat dat helemaal geen nut heeft..
@Bellatrix: De eigenaresse van Nib heeft het volgens mij bijna allemaal 2de hands via internet gevonden. Nieuw is dit tuig echt énorm duur.
@lifaya: Nou van mij mag je komen hoor!
@Marlis: Hij geeft zijn trekjes wel door aan knappe Peps