Leuk paard! Met een goed achterbeen en een leuke kleur
Vind wel jammer dat het paard op foto 3 en 6 het achterbeen niet fijn onderbrengt. Hij laat zien (ook in het topic waar naar is verwezen) dat jullie het wel kunnen. Denk ook dat degene dat bedoelt met dat het achterbeen wel minder geworden lijkt ipv beter. Hij breekt af in de rug en zet het achterbeen niet fijn onder. (gaat als het ware iets met het kont(je) omhoog lopen en de rug naar beneden)
Ik ga niks zeggen over je cap hoor
Moet je zelf weten. Maar steken je knieen nu serieus voor je zweetblad uit?
Vind dat je wel erg in stoelzit op je paard zit, wat het voor het paard ook niet makkelijker maakt om de bovenlijn aan te blijven spannen.
En er mag meer lengte in het front, maar dat weet je zelf vast ook wel.
SuperPepeijn schreef:Ik ben helemaal voor lengte in de hals en op een paar foto's kan je dat ook zien. Echter, wanneer juist de achterhand ondergebracht moet worden, zal je dat moeten opvangen van voor (boog-principe). Doe je dat niet, en hou je veel lengte, gaat de buiging en dus ook de impuls verloren.
Zit wel een kern van waarheid in, maar als je paard fijn over de rug aangespannen blijft, kan je het neusje best iets voor de loodlijn krijgen
Probeer met veel tempowisselingen de verbinding over de rug fijn te houden in het schakelen. Concentreer je op de schterhand, dat voorbeentje wil wel
. Kijk even goed naar de plek van het zadel. Het ligt niet echt op de schouder volgens mij, maar mag wel een paar cm naar achter. Probeer je beugels iets langer te hebben zodat je benen weer op de juiste plek liggen en ik zie een hele mooie combinatie voor me