Heb alle filmpjes even bekeken, ziet er super goed uit! Valt me wel op dat hij in de galop van achter niet heel goed ondertreed, maar dat kan ook zijn omdat je aangeeft dat hij een beetje vastzit aan de linkerkant. Verder vind ik dat je veel lef hebt om met je pony tussen de paarden te rijden bij Bartels! Het moet ontzettend leerzaam zijn geweest
Gave fjord zeg. Ook ik hou er niet van om filmpjes te kijken en stop er meestal naar de 2e mee.. Maar die van jou heb ik helemaal af gekeken. Wat een heerlijk beest. Ben ook benieuwd naar het filmpje met Imke
Aria_zz
Geplaatst: 13-05-10 17:02
Ook de eerste keer dat ik alle filmpjes afkeek, ziet er echt heel goed uit! Die Z haal je zeker! Nu weet ik meteen hoe zo'n sporty fjord er uit kan zien, zal nog even moeten werken voor de mijne er zo mooi uitziet
Ik vind het ook erg knap en ben super benieuwd naar dat filmpje!
loveyrsa
Geplaatst: 13-05-10 18:27
Echt super mooie fjord ! Filmpjes zijn echt leuk en mooi om te zien! Je rijdt hem idd echt netjes! Veel Succes, je haalt de Z echt makkelijk!
RoWi
Geplaatst: 13-05-10 19:16
Ook ik vind de filmpjes er echt supergoed uitzien! Het is leuk om naar jullie te kijken Vooral het filmpje waarin je dat appuyement rijdt, hij doet 't echt voor jóu.
Het lijkt me een geweldige ervaring om zo'n trainingsweek bij Tineke en Imke te mogen volgen!
Ik ben helemaal niet van de fjorden maar er zijn een toch een paar die ik erg gaaf vind waaronder die van jou! Leuk ook dat je het zo naar je zin hebt gehad daar! Je maakt me (door zo te rijden) wel enthousiast haha lijkt me een geweldige ervaring! Top combi! Ben benieuwd in de Z
Wat een prachtige filmpjes, heb echt zitten genieten. Jullie zijn een prachtig stel samen en Norman is een mooi lang gelijnde fjord. Heel veel succes op weg naar de Z!
Tallie1979
Geplaatst: 14-05-10 12:46
Knap peerd zeg!! Ik vind Rodblakk fjorden altijd heel erg gaaf om te zien!
wat een geweldige filmpjes, ik heb ze met alle met genot gekeken, en die aanwijzigingen waren ook heel duidelijk om te zien in de filmpjes, zou ik zelf ook nog wat aan hebben hihi, jullie zijn echt een goed stel. succes op de wedstrijden,
en laat ons niet langer wachten met dat filmpje joh hihi je maakt me helemaal nieuwschierig
Ik vind het er erg netjes uitzien, je rijd hem echt super fijn! Ik vind ook dat Imke erg duidelijk lesgeeft, volgens mij heb je er echt ontzettend van geleerd