[WN] BLEISWIJK 4 juli hcr summer event wran C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:39

Ook wij hebben weer een superdag gehad! Het programma verliep lekker vlot en voldoende koele plekken om met je paard uit te puffen:).
Mijn kleine gup heeft zich keurig gedragen en nu voor het eerst ook onder het zadel gelopen op vreemd terrein <3, helemaal trots dus!

@ Buitenzorg: gezellig dat je er was!

mariel49

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:30

Het was ieder geval prachtig weer, en gezellig, helaas niet zoveel starts in de L1 en L2 want met competitie rijden is toch wat leuker!! Maar goed georganiseerd . We hebben weer een leuke dag gehad. Bedankt!!!
Groetjes, Easy Riders 404 en 1601

RoosvanBlue

Re: BLEISWIJK 4 juli hcr summer event wran C

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:04

Ook wij hebben een heel leuke dag gehad. Super dat Blue gisteren alvast haar stalletje mocht betrekken. Ze was helemaal op haar gemakje. Nu ik nog...haha. Gelukkig veel steun gehad van alle toppers in Bleiswijk.

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:08

Ik vond het ook erg gezellig en leuk om voor het eerst te speakeren! :D Ik had voor jullie allemaal wel willen omroepen dat jullie 1e waren geworden, haha! John en Lidia bedankt voor het bosje bloemen en de gezellige dag natuurlijk!

Jackolena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:19

birdybirdy schreef:
Ik vond het ook erg gezellig en leuk om voor het eerst te speakeren! :D Ik had voor jullie allemaal wel willen omroepen dat jullie 1e waren geworden, haha! John en Lidia bedankt voor het bosje bloemen en de gezellige dag natuurlijk!

Hey Linda, je super goed gespeakerd! Ook Patrick, dus jullie ook bedankt voor je inzet vandaag, toch maar op zo'n mooie dag je inzetten voor die gekken die een wedstrijd willen rijden!
Dit geldt natuurlijk voor alle vrijwilligers, organisatie en jury! Toppie hoor!

Ene wij hebben ook een super dag gehad. Debut op 1 hand, spannend maar is best goed gegaan. Verder iedereen weer gezellig en leuk.
Wat zijn die wedstrijden toch leuk en sportief!

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar prijzen! Mooie dingen gezien vandaag.

@Yorel, die kleine gup is wel een erug mooi gup aan het worden.!

@ Buitenzorg, fijn dat je erbij was!

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:57

@ Jackolena Thanx voor het compliment hoor!
Je deed de trail goed hoor vond ik! Ik heb nog een kruisje geslagen bij de balkjes en dat heeft geholpen volgens mij, want je deed het goed, haha!

johnpppp

Re: BLEISWIJK 4 juli hcr summer event wran C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 17:18

Het was weer een toppertje voor ons,minder starts maar net zo gezellie hoor volgende keer meer starts.

john

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:00

Heb me ook prima vermaakt: goede sfeer (altijd in Bleiswijk), wel beetje erg warm maar daar kon niemand wat aan doen, mooi aantal starts (lekker overzichtelijk) en een kleine draak die zich braaf heeft gedragen op haar tweede wedstrijd ooit.

Is wel duidelijk geworden dat we nog wel heel wat werk moeten verzetten voor het wat gaat worden met draakje, maar dat houdt ons van de straat :D .