Verder ben ik er wel verliefd op
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Feelsoproud schreef:listiglistje schreef:Het management/eigenaars van dat paard zullen echt wel weten welke (profesionele) ruiter ze erop zetten, welke rendement oplevert op lange termijn
Nu jij over het management/eigenaars begint,dat was ik me dus al even aan het afvragen:zijn die dan zelf niet slimmer?
Ik ga de ruiter niet afbreken:Jeroen is (zoals ik hem ken)een fijne ruiter,die een jong paard echt wel iets kan leren.Misschien mist hij net de ervaring om een dekhengst optimaal voor te stellen en dan krijg je op momenten van stress/spanning een filmpje als dit.Ik vind het ook niet mooi om naar te kijken,maar ik doe het hem niet na!Je kan echter enkel maar ervaring op doen door het te doen dus...
Het paard:ik zie er geen échte krak in,ook geen topvererver.Maar sowieso een héél fijn paard wat nog ver kan komen met de juiste begeleiding.
Maar als eigenaar/verantwoordelijke zou je toch beter moeten weten!Zet zo'n filmpje in godsnaam niet op internet!!
Ik zag het zondag al op facebook.Dit is echt geen reclame,niet voor de ruiter,niet voor het paard!
Plaats enkele foto's(zitten er enkele hele mooie bij),zeg dat hij 3de was en 77% had en geen haan die ernaar kraait,gewoon een super resultaat.
Maar met het plaatsen van het filmpje zijn ze echt een blunder begaan:in mijn ogen ook een vorm van management!
opisop_shop schreef:Neem ik aan, je mag hier toch ook niets zonder toestemming plaatsen als het niet je eigen paard is, maar ook als je niet zelf de ruiter bent???
Gentlegiant schreef:opisop_shop schreef:Neem ik aan, je mag hier toch ook niets zonder toestemming plaatsen als het niet je eigen paard is, maar ook als je niet zelf de ruiter bent???
Ze is zelf de ruiter niet en de eigenaar denk een verzorgster of groom?
Ik vrees dat de eigenaren hier niet veel vanaf weten en al helemaal niet van het filmpje
Lijkt me anders stug dat ze het toestaan
oOoKellyoOo schreef:Rest niet gelezen alleen opening.
Wat een geweldig sexy paard zeg, vraag eens of hij met mij een beschuitje wilt eten wel graag zonder ruiter![]()
Geef de ruiter maar complimenten, echt wauwie

Wilawander schreef:Mooi paard.
En ik verbaas me altijd weer hoeveel topruiters en trainers we hier op bokt hebben................
listiglistje schreef:Wilawander schreef:Mooi paard.
En ik verbaas me altijd weer hoeveel topruiters en trainers we hier op bokt hebben................
![]()
![]()
En dat mensen ook nog denken dat hun paard, of de haf van het buurmeisje om de hoek,
hetzelfde is en reageert als een jonge hengst (dekdienst) vol hormonen in het voorjaar,
die een van de eerste keren op een vreemd terrein met veel entourage (en merries) komt![]()
Wonderbaarlijk.....ik wil alle bokkers die hier kritiek hebben op die ruiter (die volgens mij echt wel een paard kan africhten),
wel eens op dat paard zetten en kijken of ze met een muisstille hand de aandacht van dat dier erbij kunnen houden
![]()
![]()
En dat mensen ook nog denken dat hun paard, of de haf van het buurmeisje om de hoek,
hetzelfde is en reageert als een jonge hengst (dekdienst) vol hormonen in het voorjaar,
die een van de eerste keren op een vreemd terrein met veel entourage (en merries) komt![]()
Wonderbaarlijk.....ik wil alle bokkers die hier kritiek hebben op die ruiter (die volgens mij echt wel een paard kan africhten),
wel eens op dat paard zetten en kijken of ze met een muisstille hand de aandacht van dat dier erbij kunnen houden
Ik wil dat dan wel graag filmen want daar kunnen we enorm van leren zo te lezen. Wat zullen we allemaal een kennis hebben daarna
![]()
![]()
Citaat:Loopt het paard tegen de hand aan en gaat er tegenaan hangen, ja dan geef je een ophouding links en rechts.
Hemels dier!