wauw... wat supergaaf! ik wil ook echt heel graag op een ranch in amerika werken, maar ben nu nog maar 14, dus wacht tot ik mn eindexamen heb gehaald. echt echt echt supergaaf! heel veel plezier en succes daar!
we zijn aangekomen met honden en katten. Was een hele reis voor ze maar ze komen al aardig bij. Vooral de honden ging heel goed. Volgende week vlieg ik nog een keertje heen en weer om mijn paard op te halen en dan blijf ik voorlopig daar
Waauw wat ontzettend gaaf zeg! Heel veel plezier daar!
Jorinda
Geplaatst: 02-05-10 15:31
Wauw, heel gaaf! Zou zo met je ruilen Super gefeliciteerd!
Maanoogje
Geplaatst: 02-05-10 18:46
Hoe gaat het daar, ik volg jullie blog al een tijdje Doen de paarden het leuk? Mooie website heb je ook
diesels
Geplaatst: 02-05-10 20:07
Gefeliciteerd! heel erg gaaf veel succes.
moonfish13
Geplaatst: 02-05-10 20:16
SJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZUS Jeetje wat prachtig! Die bossen
Een hele stomme vraag misschien, maar wat moet je nou ongeveer voor zoiets neertellen in jullie omgeving? (Al wonen jullie er alleen. ) Ik mag hopen voor je dat je op een hele grote roze wolk zit al een poosje.
zal proberen mijn blog bij te houden maar we hebben het enorm druk. We zijn nu bezig meubels aan het maken. Bedden, kastjes tafels stoelen.Alles van boomstammen uit ons bos. We moeten alles met de hand pellen (de bast moet eraf) en dat is echt mega veel werk, maar het resultaat is geweldig. ook zijn we bezig met meeeeeeters hekken te plaatsen en een vijver uit te graven( van slecht 2 hect, hihi) Dus echt tijd voor een roze wolk heb ik niet. Morgen vlieg ik terug naar NL en dan vlieg ik hoop ik woensdag weer terug met mijn paard. De paarden die hier staan doen het goed en volgende week komen eindelijk mijn Curly horses uit Texas deze kant op Kan niet wachten om ze te voelen