Mijn meisje, zomaar weg..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ouwe

Re: Mijn meisje, zomaar weg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 21:56

Pff, echt zwaar poedersuiker wat je vader uithaalt! Wat ontzettend laag...

Hij zegt dat je paard bij hem in de buurt staat toch? Kun je niet gewoon in de buurt eens gaan rondkijken?

In ieder geval veel sterkte...

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:34

Wat een nare streek van je vader. Kan je niet met familie van hem gaan praten, je oma, opa of tante oid. Misschien kunnen die op hem inpraten dat dit niet de manier is van omgaan met zijn dochter.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 22:44

zo...
hier heb ik echt geen woorden voor...
heel veel sterkte er mee,
en ik hoop dat je haar snel weer terug ziet!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:35

wow super veel sterkte. hier word ik gewoon echt boos om als ik lees wat hij jou doet.

sterkte ermee en ik hoop dat jullie snel weer bij elkaar zijn.

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:50

aah joyce, lieverd wat erg! :oo
echt heeel veel sterkte meid :(:)
en jij en beauty komen op een dag weer bij elkaar :+:

Merel__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 12:10

Sterkte joyce :+:
ik zit echt met tranen in me ogen te lezen!
zo zielig voor je, echt PB staat altijd open <3

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 12:40

Ongelooflijk wat ouders hun kinderen kunnen aandoen :r
Heel veel sterkte en tracht er volwassen mee om te gaan.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 12:47

heb er geen woorden voor...

wat moet jij een verdriet hebben.

heel veel sterkte meis! :(:)

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 12:53

Lieve TS, schrale troost; uiteindelijk, uiteindelijk krijgt iedereen wat ie verdient. Jouw pa krijgt hier nog spijt van.

Vreselijk dat je je paardjes op deze manier kwijt raakt, niets zal die pijn verminderen alleen door tijd zal het enigzins slijten.

Nogmaals, iedereen krijgt uiteindelijk wat ie verdient, ook jouw pa. Over een paar jaar kun je je eigen weg gaan, zelf bepalen of hij uberhaupt nog een rol in je leven gaat spelen en de rekening gepresenteerd krijgt.

Sterkte....

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 13:25

suuzepuus schreef:
is het misschien handig om hier de woonplaats van je vader neer te zetten? zo kunnen mensen uit de buurt opletten of ze haar zien!

woonplaats staat in het OV topic :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-10 13:57

update : iemand heeft in de omgeving een paardje zien staan die op Beauty lijkt. Stond er twee weken geleden nog niet dus het wordt hopenhopenhopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 14:08

Veel sterkte. Als je vader zo is als de mijne heeft hij je paard wel een eind uit de buurt gezet... Kun je niet naar je oma oid om erover te praten die misschien ook met je vader zou kunnen praten?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:25

Lieve TS, wat jij meemaakt is verschrikkelijk, en ik herken het zo goed. Mijn eigen vader was precies zo. Alleen had hij geen paarden :P

Het verdriet om Beauty wordt er niet minder om maar wat ik, als ervaringsdeskundige :P :o , je zou willen aanraden is om het te laten zitten. Je vader wil op deze manier macht over jou krijgen, sta jij hem dat toe? Hou de eer aan jezelf, hoe veel pijn dat ook doet. Stel nou dat je hier op ingaat. Hoe oud is Beauty nu? Stel dat ze een jaar of 10 is. Dan zou jouw vader jou de komende 15 jaar nog om de haverklap en voor alles kunnen chanteren.

Nou ja, doe ermee wat je wil. En heel veel sterke :(:) En wat freespirit ook al zegt: ooit krijgt jouw pa dit terug. Net als de mijne }>

femmelke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:09

Oh joyce!! Wat erg blijf er voor vechten meid! op een dag lukt het je wel!!! en ga is met de advocaat van je moeder praten?
Misschien kan die iets doen... Maar echt heel veel sterkte!!!

RianneRianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:16

OMG! echt heel erg dit! heel veel sterkte ermee! ik hou mijn ogen voor je open!

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:25

Ah got kind wat erg :(:)
Wat een nare streek van je vader..

Sorry heb hier geen woorden voor, vind het verschrikkelijk voor je!

Nienkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 20:48

Oo wat erg! :(:)
Ik hoop echt dat je d`r terug vind!
Hoe kan die zoiets doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 21:17

Heel veel sterkte, wat een ontzettende schok met het voor je zien zo beide paarden te moeten missen!

Hopelijk is Beauty het paardje wat je nu op het oog bent, en kan je met hen contact opbouwen!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:08

Joycebunny schreef:
update : iemand heeft in de omgeving een paardje zien staan die op Beauty lijkt. Stond er twee weken geleden nog niet dus het wordt hopenhopenhopen :D

Hopen dat het beauty is en dat je haar binnekort weer kunt zien!!

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:16

Ik wil even iets zeggen. Ik weet natuurlijk niet veel over de situatie van de TS, maar ik heb zelf mijn vader 4 jaar niet gezien. En afgelopen week heb ik hem voor het eerst wel weer gezien.
In die vier jaar tijd heeft hij, vooral aan het begin, dingen gedaan die hij niet hoorde/had moeten doen. Ik werd bang voor hem. Maar al die dingen kwamen echt alleen maar omdat hij mij miste.

Waarschijnlijk vindt jouw vader het zo erg dat hij jou niet meer ziet, dat hij manieren gaat bedenken waarop hij je weer terug kan krijgen.

Toch wens ik je sterkte in deze moeilijke tijd, en ik hoop voor je dat het Beauty is!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:34

hestejente schreef:
Lieve TS, wat jij meemaakt is verschrikkelijk, en ik herken het zo goed. Mijn eigen vader was precies zo. Alleen had hij geen paarden :P

Het verdriet om Beauty wordt er niet minder om maar wat ik, als ervaringsdeskundige :P :o , je zou willen aanraden is om het te laten zitten. Je vader wil op deze manier macht over jou krijgen, sta jij hem dat toe? Hou de eer aan jezelf, hoe veel pijn dat ook doet. Stel nou dat je hier op ingaat. Hoe oud is Beauty nu? Stel dat ze een jaar of 10 is. Dan zou jouw vader jou de komende 15 jaar nog om de haverklap en voor alles kunnen chanteren.

Nou ja, doe ermee wat je wil. En heel veel sterke :(:) En wat freespirit ook al zegt: ooit krijgt jouw pa dit terug. Net als de mijne }>

Ik ga hierin mee. Laat je aub niet chanteren door je vader! Ik weet dat wat je nu meemaakt vreselijk voor je moet zijn. Maar als je naar je vader gaat alleen voor je paardje dan heeft hij de macht over je, en zal hij jou daarmee onder druk blijven zetten. Misschien kan je een verzorgpaardje zoeken of iets dergelijks. Ik snap dat je hoofd er misschien niet naar staat en dat Beauty nu het enige is waar je aan denkt, maar je moet ook om je eigen toekomst denken. Maak je school af en zoek een goede baan zodat je zelf op den duur misschien wel een eigen paardje kan aanschaffen. Want je kan zelf zoveel bereiken!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 13:37

Ik laat me niet chanteren hoor. Het is heel verleidelijk om gewoon naar daar te gaan om m'n paardje te zien, maar ik wil de eer gewoon aan mijn kant houden en leren van me af te bijten. Dat is best moeilijk inderdaad.
Verzorgpony heb ik gevonden ja. Een vriendin viavia zocht iemand om haar pony te rijden en verzorgen, en dat doe ik nu al zo'n 2 weken. Al van voor Beauty wegging dus en dat maakte het ook iets minder zwaar voor mij. Die pony helpt inderdaad wel om mijn gedachten te verzetten.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:44

Ik vind het echt walgelijk gedrag van jouw vader. Het lijkt wel helemaal om zichzelf te draaien. Ik heb ook al in je opsporingstopic gereageerd, wij houden een oogje in het zeil.

Quasandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:45

zoals ze hier al zijden kan je niet eens opzoeken welke stallen er daar in de omgeving liggen van je vader?
Eens opzoeken en zo? Eens gaan rond kijken.
Wens je veel sterkte toe.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:47

Wat een poedersuiker van je vader zeg! ik hoop voor je dat je hem weer vind!

heel veel sterkte!!