Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, je zou willen aanraden is om het te laten zitten. Je vader wil op deze manier macht over jou krijgen, sta jij hem dat toe? Hou de eer aan jezelf, hoe veel pijn dat ook doet. Stel nou dat je hier op ingaat. Hoe oud is Beauty nu? Stel dat ze een jaar of 10 is. Dan zou jouw vader jou de komende 15 jaar nog om de haverklap en voor alles kunnen chanteren.
En wat freespirit ook al zegt: ooit krijgt jouw pa dit terug. Net als de mijne

hestejente schreef:Lieve TS, wat jij meemaakt is verschrikkelijk, en ik herken het zo goed. Mijn eigen vader was precies zo. Alleen had hij geen paarden![]()
Het verdriet om Beauty wordt er niet minder om maar wat ik, als ervaringsdeskundige![]()
, je zou willen aanraden is om het te laten zitten. Je vader wil op deze manier macht over jou krijgen, sta jij hem dat toe? Hou de eer aan jezelf, hoe veel pijn dat ook doet. Stel nou dat je hier op ingaat. Hoe oud is Beauty nu? Stel dat ze een jaar of 10 is. Dan zou jouw vader jou de komende 15 jaar nog om de haverklap en voor alles kunnen chanteren.
Nou ja, doe ermee wat je wil. En heel veel sterkeEn wat freespirit ook al zegt: ooit krijgt jouw pa dit terug. Net als de mijne