Chio Rotterdam 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 19:59

Judith_H schreef:
Ilse_C: wat moet je daar doen voor werk dan?

ja ilse_C wat doe je :P ik ben ringmeester geweest en ben er nu fotograaf (trok de gemiddelde leeftijd bij de ringmeesters nogal naar beneden xd)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 20:06

Judith_H schreef:
spannend, hopen dat je er heen mag natuurlijk!
Succes!

Ik spring niet hoor, ik groom ... dus als ze morgen geselecteerd is, dan ga ik ook mee :+

Ilse_C

Re: Chio Rotterdam 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 12:24

Ik werk voor Verwiel en Wijngaard, studenten horeca :)
Volgens mij doen wij vrijwel alle horeca op het CHIO, dus zou overal kunnen staan

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 13:00

Samy schreef:
Judith_H schreef:
spannend, hopen dat je er heen mag natuurlijk!
Succes!

Ik spring niet hoor, ik groom ... dus als ze morgen geselecteerd is, dan ga ik ook mee :+

Oh, hahaha.. foutje!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:08

xxjamiexx schreef:
CHIO is zo leuk ! Ik ben er elk jaar wel een keertje !
M'n vriend vind het nu ook erg leuk en die zit alweer
te zeuren wanneer we nou de kaartjes gaan halen..
Vindt het wel steeds saaier worden moet ik eerlijk
toegeven 2 jaar geleden waren er veel meer shows !

Vroeger waren er meer clinics volgens mij, bijv. ook van Emiel Voest. Maar dat is al wel weer een tijd geleden. Ik mis dat op zich wel. Vind het wel jammer dat er in het Strodorp nu heel veel mensen hangen die totaal niet geinteresseerd zijn in paarden en daar gewoon hangen alsof ze op een terrasje zijn. Beetje jammer denk ik dan altijd.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:35

Judith_H schreef:
Samy schreef:

Oh, hahaha.. foutje!

Na wij gaan dus niet met de paarden naar CHIO, want op Maassluis mogen alleen de mensen uit ZH mee doen voor een plek ... Dus misschien als toeschouwer, want voor het internationale gedeelte komen we ook niet aan de bak.

Iris__Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:44

katie_hvjOuw schreef:
IK HEB KAARTEN GEWONNEN VIA DE KNHS :D blijblij!!

Ik ook!! :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 20:03

@Nils, volgens mij heb ik je vandaag vaak gezien ;)

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 20:33

Samy schreef:
@Nils, volgens mij heb ik je vandaag vaak gezien ;)

whahah dat zou best kunnen :P ik had geen foto van jou dus k zal je vast hebben gezien maar herkende je niet xd :+

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:45

Mijn dochter werkt bij de bram ladage, en omdat we zelf 2 knuffelbeesten hebben vonden ze het wel leuk voor haar als ze lekker alle dagen op het CHIO gaat werken. Die staat dus met uitzicht te werken en gaat regelmatig een rondje lopen.... en ik maar hopen dat ze werken zo vervelend zou vinden dat ze uiteindelijk weer gaat studeren.. niet dus :s

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:38

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 14:02

woehoe ik ga ook!
had meegedaan aan die 'wedstrijd' die in de paard en sport stond voor 2 gratis kaartjes.
Nu krijg ik net een mailtje dat ik gewonnen heb. Je kon kiezen uit donderdag(dressuur)
of vrijdag (springen). ik had me opgegeven voor donderdag dus ben benieuwd of
dat voor het avond programma dan is.

Annie_31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 15:13

Komt er dit jaar ook weer zo'n leuk live verslag van de razende Bokt reporters?

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 20:45

sammiesam schreef:
woehoe ik ga ook!
had meegedaan aan die 'wedstrijd' die in de paard en sport stond voor 2 gratis kaartjes.
Nu krijg ik net een mailtje dat ik gewonnen heb. Je kon kiezen uit donderdag(dressuur)
of vrijdag (springen). ik had me opgegeven voor donderdag dus ben benieuwd of
dat voor het avond programma dan is.

alle kaarten zijn voor de hele dag bij het chio, met uitzondering van zaterdag ivm. de Kür op muziek

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 19:30

Toch even melden, de nieuwe CHIO site is online http://www.chio.nl opmerkingen mag je hierneer zetten net als vragen, die speel ik dan gelijk door naar het chio

-----
Monty Roberts komt naar 62ste CHIO Rotterdam
Beroemde Amerikaanse paardenluisteraar weer in Nederland

Monty Roberts gaat tijdens het 62ste CHIO Rotterdam drie dagen lang demonstraties geven. Met de steun van Legacy Partner InterChem haalt het CHIO Rotterdam de wereldberoemde, Amerikaanse ‘man die naar paarden luistert’ naar het Kralingse Bos.
Monty Roberts zal op de vrijdag, zaterdag en zondag van het CHIO Rotterdam twee maal per dag een optreden verzorgen, afwisselend in de Rotterdam piste en in het InterChem Stadion. De precieze tijden en locaties zullen hier binnenkort bekend worden gemaakt.
Over Monty Roberts:
Monty is een professionele fokker van renpaarden, paardentrainer en auteur van verschillende boeken. Zijn autobiografie, De man die naar paarden luistert, was zijn eerste publicatie en werd een groot succes. Het boek stond maar liefst 58 weken in de New York Times bestsellerlijst.
Monty boekte grote successen en werd wereldberoemd. In 1989 mocht hij zijn methode zelfs bij Koningin Elisabeth II van Engeland op Windsor Castle demonstreren. Na zijn autobiografie volgde er meer boeken. Monty Roberts reist de hele wereld over, om overal te demonstreren dat je kunt communiceren met paarden en hen iets kunt aanleren zonder het gebruik van geweld of pijn.

----

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 00:52

Iris__Bennie schreef:
katie_hvjOuw schreef:
IK HEB KAARTEN GEWONNEN VIA DE KNHS :D blijblij!!

Ik ook!! :D

Heb ook kaartjes gewonnen via een studentenwedstrijd!! Voor de vrijdag!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:13

Nils_010 schreef:
Toch even melden, de nieuwe CHIO site is online http://www.chio.nl opmerkingen mag je hierneer zetten net als vragen, die speel ik dan gelijk door naar het chio

-----

Monty Roberts gaat tijdens het 62ste CHIO Rotterdam drie dagen lang demonstraties geven. Met de steun van Legacy Partner InterChem haalt het CHIO Rotterdam de wereldberoemde, Amerikaanse ‘man die naar paarden luistert’ naar het Kralingse Bos.
Monty Roberts zal op de vrijdag, zaterdag en zondag van het CHIO Rotterdam twee maal per dag een optreden verzorgen, afwisselend in de Rotterdam piste en in het InterChem Stadion. De precieze tijden en locaties zullen hier binnenkort bekend worden gemaakt.
Over Monty Roberts:
Monty is een professionele fokker van renpaarden, paardentrainer en auteur van verschillende boeken. Zijn autobiografie, De man die naar paarden luistert, was zijn eerste publicatie en werd een groot succes. Het boek stond maar liefst 58 weken in de New York Times bestsellerlijst.
Monty boekte grote successen en werd wereldberoemd. In 1989 mocht hij zijn methode zelfs bij Koningin Elisabeth II van Engeland op Windsor Castle demonstreren. Na zijn autobiografie volgde er meer boeken. Monty Roberts reist de hele wereld over, om overal te demonstreren dat je kunt communiceren met paarden en hen iets kunt aanleren zonder het gebruik van geweld of pijn.

----

Hmm.. ik ga op de zaterdagavond, voor de kur op muziek, ben benieuwd of die dan ook een optreden geeft.
Heb hem nog nooit gezien, lijkt me heel interessant.
Ga het zeker even in de gaten houden dus.
Zo, die nieuwe site ziet er goed uit!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:25

Judith_H schreef:
Nils_010 schreef:

-----

Over Monty Roberts:

----

Hmm.. ik ga op de zaterdagavond, voor de kur op muziek, ben benieuwd of die dan ook een optreden geeft.
Heb hem nog nooit gezien, lijkt me heel interessant.
Ga het zeker even in de gaten houden dus.
Zo, die nieuwe site ziet er goed uit!

Hij is er dan ook, en geeft ook een demonstratie op zaterdagavond.

twannn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 16:16

ik heb kaarten gewonnen via PAARDENSPORT! voor vrijdag.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:58

ik heb ook kaarten gewonnen :D

Donderdag & ik ben er waarschijnlijk het weekend ook :D

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 23:37

Een dag op het 62ste CHIO Rotterdam Woensdag

Woensdag 16 juni is de openingsdag van het CHIO en meteen staan er al een aantal hoogtepunten op het programma.
Allereerst is het natuurlijk dé dag voor de jeugd. De hele middag heeft een speciaal programma voor de jeugd. Met demonstraties, shows en natuurlijk een afsluitend optreden door een beroemde artiest.
’s Avonds vindt de finale van de KNHS BMC Para-Equestrian Cup plaats, een dressuurcompetitie voor ruiters en amazones met een lichamelijke beperking. Aanstormend dressuurtalent start in de Rabo Futuretest. Verder is de woensdagavond de Rotterdam-avond met drie optredens van Carrouselteams uit de regio.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 22:08

Ik ga sowieso alle dagen! :D Omdat ik op de manege daar rij krijg je een bandje waardoor je gratis het terrein op mag :o Ik ga echt ieder jaar :)

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 07:45

Zo, dat is een luxe!
Lijkt me echt geweldig om alle dagen te gaan.

Ga deze week maar weer eens contact zoeken, want heb de invalidenkaart die we zouden ontvangen nog niet binnen.
Nu zei ze eind mei/begin juni, dus kan nog komen, maar gewoon als geheugensteuntje, zodat ze ons niet vergeet.

Gaat hard nu, nog maar ong 3 weken!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:15

Ik weet nog niet of ik ga, moet even kijken, als ik ga dan wil ik of zaterdag of zondag.
Die 2 dagen moeten Jordy Duijndam en RV de Prins rijden :D
De meiden van RV de Prins hebben zich op de 4de plek kunnen krijgen :) hopelijk winnen ze weer, in 2006 hebben ze gewonnen.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 12:59

Judith_H schreef:
Zo, dat is een luxe!
Lijkt me echt geweldig om alle dagen te gaan.

Ga deze week maar weer eens contact zoeken, want heb de invalidenkaart die we zouden ontvangen nog niet binnen.
Nu zei ze eind mei/begin juni, dus kan nog komen, maar gewoon als geheugensteuntje, zodat ze ons niet vergeet.

Gaat hard nu, nog maar ong 3 weken!

Zal gelijk even navragen wanneer de kaarten worden verstuurd :Y)