Judith_H schreef:Ilse_C: wat moet je daar doen voor werk dan?
ja ilse_C wat doe je
ik ben ringmeester geweest en ben er nu fotograaf (trok de gemiddelde leeftijd bij de ringmeesters nogal naar beneden xd) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xxjamiexx schreef:CHIO is zo leuk ! Ik ben er elk jaar wel een keertje !
M'n vriend vind het nu ook erg leuk en die zit alweer
te zeuren wanneer we nou de kaartjes gaan halen..
Vindt het wel steeds saaier worden moet ik eerlijk
toegeven 2 jaar geleden waren er veel meer shows !
Judith_H schreef:Samy schreef:
Ik spring niet hoor, ik groom ... dus als ze morgen geselecteerd is, dan ga ik ook mee
Oh, hahaha.. foutje!
sammiesam schreef:woehoe ik ga ook!
had meegedaan aan die 'wedstrijd' die in de paard en sport stond voor 2 gratis kaartjes.
Nu krijg ik net een mailtje dat ik gewonnen heb. Je kon kiezen uit donderdag(dressuur)
of vrijdag (springen). ik had me opgegeven voor donderdag dus ben benieuwd of
dat voor het avond programma dan is.
Nils_010 schreef:Toch even melden, de nieuwe CHIO site is online http://www.chio.nl opmerkingen mag je hierneer zetten net als vragen, die speel ik dan gelijk door naar het chio
-----
Monty Roberts komt naar 62ste CHIO Rotterdam
Beroemde Amerikaanse paardenluisteraar weer in Nederland
Monty Roberts gaat tijdens het 62ste CHIO Rotterdam drie dagen lang demonstraties geven. Met de steun van Legacy Partner InterChem haalt het CHIO Rotterdam de wereldberoemde, Amerikaanse ‘man die naar paarden luistert’ naar het Kralingse Bos.
Monty Roberts zal op de vrijdag, zaterdag en zondag van het CHIO Rotterdam twee maal per dag een optreden verzorgen, afwisselend in de Rotterdam piste en in het InterChem Stadion. De precieze tijden en locaties zullen hier binnenkort bekend worden gemaakt.
Over Monty Roberts:
Monty is een professionele fokker van renpaarden, paardentrainer en auteur van verschillende boeken. Zijn autobiografie, De man die naar paarden luistert, was zijn eerste publicatie en werd een groot succes. Het boek stond maar liefst 58 weken in de New York Times bestsellerlijst.
Monty boekte grote successen en werd wereldberoemd. In 1989 mocht hij zijn methode zelfs bij Koningin Elisabeth II van Engeland op Windsor Castle demonstreren. Na zijn autobiografie volgde er meer boeken. Monty Roberts reist de hele wereld over, om overal te demonstreren dat je kunt communiceren met paarden en hen iets kunt aanleren zonder het gebruik van geweld of pijn.
----
Judith_H schreef:Nils_010 schreef:Toch even melden, de nieuwe CHIO site is online http://www.chio.nl opmerkingen mag je hierneer zetten net als vragen, die speel ik dan gelijk door naar het chio
-----
Monty Roberts komt naar 62ste CHIO Rotterdam
Beroemde Amerikaanse paardenluisteraar weer in Nederland
Monty Roberts gaat tijdens het 62ste CHIO Rotterdam drie dagen lang demonstraties geven. Met de steun van Legacy Partner InterChem haalt het CHIO Rotterdam de wereldberoemde, Amerikaanse ‘man die naar paarden luistert’ naar het Kralingse Bos.
Monty Roberts zal op de vrijdag, zaterdag en zondag van het CHIO Rotterdam twee maal per dag een optreden verzorgen, afwisselend in de Rotterdam piste en in het InterChem Stadion. De precieze tijden en locaties zullen hier binnenkort bekend worden gemaakt.
Over Monty Roberts:
Monty is een professionele fokker van renpaarden, paardentrainer en auteur van verschillende boeken. Zijn autobiografie, De man die naar paarden luistert, was zijn eerste publicatie en werd een groot succes. Het boek stond maar liefst 58 weken in de New York Times bestsellerlijst.
Monty boekte grote successen en werd wereldberoemd. In 1989 mocht hij zijn methode zelfs bij Koningin Elisabeth II van Engeland op Windsor Castle demonstreren. Na zijn autobiografie volgde er meer boeken. Monty Roberts reist de hele wereld over, om overal te demonstreren dat je kunt communiceren met paarden en hen iets kunt aanleren zonder het gebruik van geweld of pijn.
----
Hmm.. ik ga op de zaterdagavond, voor de kur op muziek, ben benieuwd of die dan ook een optreden geeft.
Heb hem nog nooit gezien, lijkt me heel interessant.
Ga het zeker even in de gaten houden dus.
Zo, die nieuwe site ziet er goed uit!

hopelijk winnen ze weer, in 2006 hebben ze gewonnen. Judith_H schreef:Zo, dat is een luxe!
Lijkt me echt geweldig om alle dagen te gaan.
Ga deze week maar weer eens contact zoeken, want heb de invalidenkaart die we zouden ontvangen nog niet binnen.
Nu zei ze eind mei/begin juni, dus kan nog komen, maar gewoon als geheugensteuntje, zodat ze ons niet vergeet.
Gaat hard nu, nog maar ong 3 weken!