Ik vind het er netjes en ontspannen uitzien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet eigenlijk niet beter..
want het heeft geen zin!
dat is vaak de reden van hele vroege paarden.
Hij was eigenlijk al gaaf toen ik m kocht
bedankt! Anoniem schreef:En ik heb er genoeg verstand van hooren ja k weet dat er ook paarden in de winter geboren worden.. Maar dat word meestal niet met opzet gedaan want dat is meestal niet zo handig
En aangezien de meeste paarden toch in de lente/zomer worden geboren vond ik het dus vreemd.. Maargoed ik zei al dat ik het verkeerd gelezen had.
daar volgende keer hopelijk foto's van!

, ik vind dat je jonge paarden juist een beetje moet ondersteunen.. moet kunnen begeleiden. Het doel is niet om het dier nageeflijk te rijden, maar om te zeggen 'Kom maar, ik neem je aan het handje'.. Een elastische ongedwongen verbinding is het dus en dat is wat ik hier ook zie
. De tweede foto, die in het paars, laat zien dat het paard gewoon op eigen benen mag lopen
. Ziet er goed uit!!
. Als dit dier het 'zakken naar de hand' al aanbied, ben ik van mening dat je juist zo min mogelijk moet vragen de komende periode.. En het ook lekker de tijd moet geven om het in de bovenkamer ook te kunnen verwerken, dat is mijn enige tip die ik je zou willen meegeven
.
Die moet je maar een keer via msn sturen dat is wel het handigst
Heb jij al foto's van het rijden met je nieuwe vz paard? ben erg benieuwd!!