Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rockey schreef:had je die vorig jaar wel gestart haike? is dat dat vosje?
ik heb er zin in!
arrow gaat erg goed, maar kan nog veel beter, maar hij is momenteel toch wel heel erg stout....

rockey schreef:uhhhm hoezo stout, hihi nou het is echt een karakterpaard! hij kan nog veel meer dan wat hij momenteel laat zien, maar hij heeft echt een eigen willetje zeg maar, en als de ruiter dan net dat laatste van hem wil, dan kan arrow daar nog wel eens finaal tegen in gaan, wat dan weer bijna uit in gevaarlijk gedrag
)
dus dan zal dat wel! marleenn schreef:Staat ook trouwens bij dat het handig is om de fokker te informeren over de competitie.
Dat wordt voor mij een leuke! Hij komt uit DL en fokker ook. Daarbij kan ik ook helemaal geen duits, dus dat wordt hem niet denk ik!
Dus ik hoef alleen mijn vader te informeren...
Ik heb er in ieder geval zin in en ik hoop Argootje ook. Wanted2003 schreef:Mijn paard is vandaag naar Rodinde geweest, had een wervel in zijn rug verkeerd zitten. Moet nu 5 dagen longeren en dan rustig opbouwen, wordt wel kortdag voor Horsefood, maar kan me altijd nog afmelden.