Harmen is ook een gave hengst (heb zelf 2 nakomelingen van hem en de derde is onderweg) maar kampioen zie ik hem niet zo gauw worden ben ik bang. Hoop wel dat Sake een heel eind komt!
harmen komt hier uit de buurt vandaan. fokker is verre schoonfamilie. wel grappig dus dat ik nu een harmen heb dan. was hij niet al eens reserve?? en haitse de kampioen?
DaantjeBente
Geplaatst: 06-01-10 21:19
Ja hij is een keer reserve kampioen geweest. Ik vind het gewoon een super hengst, ook in de omgang en met prestaties. Hopelijk erven zijn kinderen dat ook.
Wij hebben een bijna 2 jarige hengst en een merrie van vorig jaar. De hengst is niet kwaad, maar doet wel graag zijn eigen ding. De merrie is erg braaf. Maar zeker geen doetje. Nu nog even afwachten wat er eind volgende maand komt.
Hij viel wel op, haha.. Maar vond het wel een appart paardje!
Nozidia
Geplaatst: 09-01-10 10:41
jannie86 schreef:
super leuk Noliita! welke?
hebben jullie 130 ook gezien
Wopke van de Stekelbrem. Echt een heel leuk dier.
Samneman
Geplaatst: 09-01-10 18:36
Vond de showavond jammer genoeg toch wel wat tegenvallen, als het nou voor 10,- was geweest, oke.. Heb nog wel een supermooi zadeldekje gezien bij de stands, was alleen 180,- Nee toch maar niet Vond de nakomelingen van Andries, Brandus en Ulke wel erg leuk om te zien trouwens!
Ik was er vandaag ook Ons paard (nr. 139) is door naar de verrichtingsonderzoeken Wel grappig dat jullie het over Harmen hebben, want toen hij naar de keuring ging waren wij (nouja m'n ouders ) eigenaar.
Ik vind de nieuwe kampioen echt een supergaaf paard
Ohja Uldrik, ik heb het via internet gevolgd, maar verstond het niet zo goed.. Ik was ook wel erg weg van Beart.. tsjong wat een gigantisch paard is dat zeg.. Lekker veel body heeft die, daar hou ik wel van.
Uldrik was een top gekozen kampioen..!! en jannie ik heb hem ook gezien erg grappig vind het wel jammer dat ie bruin is het geworden van het scheren maar leuk paard verder Ik had eingelijks nog een etentje omdat we hadden geholpen maar het sneeuwt(stuift) hier best erg er stond al éen in de berm! dus ik was blij dat ik weg ben gegaan haha maar waren super geslaagde dagen!!