ik hoop donderdags te kunnen gaan en anders evntueel de zondag ook.. kijk nog even. afhankelijk van een auto.. maar trein of bus is vanuit hier ook een optie.
marco28
Geplaatst: 14-01-10 21:53
orienta schreef:
wij nemen wel een bord bokt is ruk mee dus als je dat ziet op de 1e rij zijn wij het
Hahahaha neem ik wel een bord mee, dames zoeken leuke vrijgezelle mannen.
Misschien een domme vraag maar op donderdag staat er alleen een passe partout, als ik dan op bestellen druk staat er een bedrag van 35 euro. Is dat dan voor de hele dag? Want kan je geen dagkaart bestellen??
hmmmm dat is wel weinig ja, wij betalen voor zaterdag de hele dag 80, maar kan best hoor, als er weinig interessante programma's zijn. Zaterdag wordt natuurlijk de Worldcup Kür gereden, dan betaal je gelijk een hoop meer. Bel ze gewoon, dan weet je het zeker
LoveLita
Geplaatst: 15-01-10 10:53
Donderdag is altijd al het goedkoopst geweest meen ik. Zijn gewoon niet zo'n grote/belangrijke prijzen zegmaar
DEN BOSCH - Springruiter Piet Raijmakers neemt in maart tijdens Indoor Brabant afscheid van de internationale sport. Dat heeft voorzitter Gerrit Jan Swinkels van het internationale concours hippique vrijdag laten weten.