Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FrankavdT schreef:Hmm, ik lees hier allemaal verhalen over ongezellige wedstrijden, met taferelen waar ik helemaal geen last van heb...
Ik vind op wedstrijd gaan nu juist gezellig. Weer veel bekenden tegenkomen, beetje kletsen en rijden. Als ik iemand in de weg rij, zeg ik netjes sorry en andersom eigenlijk ook altijd.
Mensen zijn geconcentreerd bezig met hun sport, natuurlijk kan het dan voorkomen dat ze iemand over het hoofd zien of iets dergelijks. Ik kan daar niet zo mee zitten, overkomt me zelf ook wel eens.
Verder moet een paard losgestapt worden en uitgestapt worden, als dat netjes op de binnenhoefslag gebeurd is daar niks mis mee.
Ook met een prijsuitreiking, ik hoor eigenlijk gewoon iedereen klappen hoor!
Mellanii schreef:Daarom spring ik ook liever..
Op dressuurwedstrijden is het alleen maar haat en nijd, bah
En met springen helpt iedereen elkaar als het nodig is, en kom ik (bijna) geen haat en nijd tegen gelukkig!
Op dressuurwedstrijden kijken ze mij altijd raar aan dat ik met me springzadel rij, ook zoiets..
En sommige zeggen hier dat je van je sokken word gereden met springen, nou dat vind ik absoluut niet.
Bij de dressuur daar word je pas omver gereden!
Met springen moet je gewoon uitkijken, sommige lopen dan ook wel met zn 3e naast elkaar op de hoefslag, ja dan vraag je erom ..
Bij het springen hebben de mensen meer schijt aan wat er gebeurt..
superwoman schreef:Mellanii schreef:Daarom spring ik ook liever..
Op dressuurwedstrijden is het alleen maar haat en nijd, bah
En met springen helpt iedereen elkaar als het nodig is, en kom ik (bijna) geen haat en nijd tegen gelukkig!
Op dressuurwedstrijden kijken ze mij altijd raar aan dat ik met me springzadel rij, ook zoiets..
En sommige zeggen hier dat je van je sokken word gereden met springen, nou dat vind ik absoluut niet.
Bij de dressuur daar word je pas omver gereden!
Met springen moet je gewoon uitkijken, sommige lopen dan ook wel met zn 3e naast elkaar op de hoefslag, ja dan vraag je erom ..
Bij het springen hebben de mensen meer schijt aan wat er gebeurt..
rare reactie!
Vind het niet hgek dat mnensen kijken naar je springzadel, das toch minder normaal dan een dressuurzadel en valt dus op.![]()
Ookal lopen sommige met z'n 3en naast elkaar, dan kun je alsnog gewoon vragen of ze dat niet willen doen! Is idd vervelend, maar een beetje normaal daarop reageren moet toch wel mogelijk zijn...
Roxxiejj schreef:Volgens mij moet ik geconcentreerder gaan rijdenals ik het zo hoor is iedereen dik geconcentreerd aan het rijden, hebben het niet door als iemand hen succes wenst.
Mellanii schreef:Nou, ze spreken me er zelfs op aan..
Sommige heel aardig, maar sommige ook heel negatief, ofja heel neerbuigend..
En dat voel je wel
Urielle schreef:Ja, linksom of rechtsom is nog steeds een item, soms rijdt iedereen zo vastberaden door dat ik zelf ga twijfelen