Het ging wel harstikke goed vandaag, Toot was harstikke braaf, zijn 2de keer op een vreemde terrein en nu met merries om zich heen. wij waren heel erg trots op hem. Whitepanther heeft het allemaal heel netjes uitgelegd, het enigste wat ik toe kan voegen is dat hij een zeer nette dressuurproef liet zien en heel netjes heeft gesprongen, wij hadden iets hogere punten verwacht voor springen (9 in plaats van 8). Verder is de dressuurproef geen makkie.. het is niet te vergelijken met een b proef, want er zit middengalop in, je moet aangaloperen in een hoek en je moet een slangevolte rijden en 2 keer een s van hand veranderen achter elkaar. Dit kan dus echt allemaal niet als hij niet makkelijk stelling zou pakken, maar gelukkig doet hij dat wel. Links iets stug aan het einde van de proef, maar gelukkig vinden ze dat wel minder belangrijk voor een 3.5jarige. In het weiland moest ik rond rijden terwijl er 3 merries ook liepen, hij blijft heeeel erg netjes bij me, hij maakte zich wel groot en liep heel stoer maar dat was niet erg. Het enigste is dat hij niet meer ruim wou stappen en idd met stilstaan bleef hij rustig draaien om toch de merries in de gaten te houden. We hebben alsnog een 7 gekregen voor dit onderdeel wat ik wel toepasselijk vind.
Het is heel jammer dat hij net geen A haalde, maar hij moet in april naar de HK om een cijfer te krijgen voor zijn uiterlijk, en als dit goed genoeg is dan gaan we gewoon nog een keer in December 2010 voor de zadelproef.
Ik was iig heeeel erg blij met Toot, heb weinig op hem gereden en toch laat hij zien hoe eerlijk hij is om toch bij mij te blijven, hij toont wel respect, hij is gewoon goed opgevoed door Amber. Dus ja wel teleurgesteld met het resultaat, maar toch erg tevreden met Toot. 
oh ja ik zie nu wel een foutje: het is 85 punten voor een A, dus hij kwam 2 punten te kort.