wat een onwijs knappe kerel zeg! echt supermooi beest ziet er goed uit!
e_horse
Geplaatst: 02-11-09 21:04
Ik vind het een prachtig paard, maar stoor me op alle foto's vreselijk aan de sperriem. Buiten dat het voor het paard niet prettig is, vind ik het een vreselijk gezicht. Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet zonder sperriem, volgens mij nog veel mooier!
Wat een gaaf dier zeg! Ook echt prachtige foto's! Veel plezier met hem, maar dat gaat vast goed komen!
oOoKellyoOo
Geplaatst: 02-11-09 23:07
Wat een plaatje, heb toch een paar keer moeten kijken, maar oooohh wat een mooi schitterend paard heb je zeg (hoezo type droompaard ) enige waar ik me nog aan stoor, is het zadel met het bontje, laat aub e zadel nakijken of haal je een kalvakade opvulbaar dek,
Dank je! Ja hij heeft een deukje in z'n hals. Dit had hij al toen ik hem vorig jaar kocht. Misschien heeft hij dit van een trap of een stoot tegen iets aan. Dit kan ook in mama's buik gebeurd zijn.
Dit is een prachtig paard! Het rijden ziet er ook flitsend uit! Heel fijn om naar te kijken ... Dit is wat je noemt aanleuning, zie ik veel liever dan die flabber teugeltjes..
supertammy
Geplaatst: 05-11-09 00:35
Jeetje, wat een plaatje van een paard! Schitterend! Ik vind jullie ook een hele leuke combinatie samen!
echttt knappe foto's marleen en wat issie toch mooi!
Tiestoke
Geplaatst: 06-11-09 01:09
Ik vind het er helaas ook een beetje gespannen uitzien vanuit de mond. Het zijn natuurlijk moment opnames en ik kan me voorstellen dat je paard het lastig vind om boven in te blijven en dat hij vervolgens een beetje steun zoekt op je hand dat het er dan zo uit gaat zien als ik na ga uit eigen ervaring.
Vind overigens wel dat je hem netjes rijd en het is een zeer aangenaam paard om te zien!
vind het er super uitzien............... maar als je hem net een halve cm meer ruimte geeft aan de voorkant, dan ziet het er NOG beter uit..................
amonatjuh60
Geplaatst: 06-11-09 22:36
Wat heb jij een GEWELDIG paard zeg!! En die L2 komt straks helemaal goed met jullie!
Vooral de foto's zonder ruiter vind ik erg mooi. Met zn halsje erop. Dat van 1 keer zeggen vind ik nergens op slaan. Dan is het topic snel voorbij. Dan zouden we ook niet de complimenten 2 keer mogen zeggen... Als je niet open staat voor tips, moet je geen foto;s op internet zetten.
Ik vind zeker dat je een wijs paard hebt. Wees niet te overtuigt van jezelf dat je alles wel goed aanvoelt. Wees ook verstandig. Zo heb je de meeste kans dat je lang en veel plezier met dit paard gaat hebben. Dus soms een beetje 'afstand' nemen en objectief kijken.