Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Lotte schreef:Nee het zijn niet een paar personen, ik denk iedereen met paarden... En ik fok ook, en heb mijn paard met 2 voor de wagen gezet, maar val toch over de redenaties van de TS. Opvoeden betekend niet zo jong al voor zo`n zware wagen.. En dat de merrie mager is omdat ze 2 jaar achter elkaar een veulen heeft gehad. Nou kom hier maar even kijken.. Een fokmerrie hoeft niet in te vallen met de juiste voeding..Omdat in dit topic veruit (en herhaaldelijk door dezelfde personen) nogal harde negatieve reacties geplaats zijn gaat dit topic op slot.
sabje1985 schreef:ach ja meis jij weet het veel beter dat er een foutje in de voeding zit.Bah bah,dat je commentaar hebt over schattige henkie oke kan ik me wel indenken maar dat jij nou meteen je conclusie trekt over de voeding.Dit is dan echt bokt weer.Je hebt veel beterweters die overal commentaar over hebben,terwijl ze vaak niet eens weten hoe of wat
sabje1985 schreef:ach ja meis jij weet het veel beter dat er een foutje in de voeding zit.Bah bah,dat je commentaar hebt over schattige henkie oke kan ik me wel indenken maar dat jij nou meteen je conclusie trekt over de voeding.Dit is dan echt bokt weer.Je hebt veel beterweters die overal commentaar over hebben,terwijl ze vaak niet eens weten hoe of wat
__Lotte schreef:Merrie krijgt geen merriebrok, wel standaard brok....