Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lundi schreef:nameless schreef:ludiaan de hand van het chipnnuummer kan er wel eenkopiepaspoort woden afgegeven.
maar een vreemd verhaal is het wel
Het lijkt mij niet zo makkelijk te gaan als dat topic-starter vertelt
Eerst valse papieren en nu n.a.v.het chipnr zo maar direct een duplicaat uit geven
Hier zal toch wel enig onderzoek aan voor af moeten gaan,lijkt mij !
Want dan rest nog de vraag,waar zijn de officeele papieren?
Als het werkelijk allemaal zo makkelijk zou gaan bij het FPS zal er een hoop hoop gesjoemeld kunnen gaan worden met de papieren bij het FPS,dat zou betekenen dat een ieder n.a.v. een chipnr zo maar een duplicaat aan kan vragen !!!
Dat zou mooi wezen,en dan maar hopen dat wanneer het paard gekeurd gaat worden bij verkoop, de dierenarts vergeet,het chipnr te vergelijken met het papier!
Nee dit gaat er bij mij niet in,op deze manier onstaat de louche handel,het lijkt mij dat het FPS heus wel nader onderzoek zal doen voor dat zij een duplicaat uit zullen geven !!!
Citaat:Ik vind dat jij het een en ander nog al fel beoordeelt!
Een (ex)-vriendin van mij had een goedgekeurde friese hengst met goede papieren ed.
Toen deze overleed zijn zijn papieren duur verkocht aan een of andere gast die ze bij een andere friese hengst voegde ipv opgestuurd naat het Fps.
Dus er kan wel aanzienlijk gesjoemelt worden met papieren etc. ook zijn er dierenartsen die zich met dit leed bezighouden!
Citaat:andere gast die ze bij een andere friese hengst voegde ipv opgestuurd naat het Fps.