4 jarige An easter boy (L1 Didam) (Koss x Balder)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Re: 4 jarige An easter boy (L1 Didam) (Koss x Balder)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 19:47

Hihi gevoel was nog niet zo best hoor, we kunnen veel mooier en veel beter :) Maar als het beeld er nu al zo uitziet :) Dat biedt perspectief :)

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:37

Woooow! Moooi paard! Ruilen :P?
Hij toont echt mooi, zeker voor een paard van 180!
Je houding moet indd nog wat bijgewerkt worden, denk ook om je hakken dat je die niet steeds in z'n buik prikt. Probeer met je kuit te drijven en te steunen op je voet. Je hebt vast wel les neem ik aan? Nou ik zou zeggen, ga zo door! Komt helemaal goed! En snel weer foto's plaatsen :D

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 23:46

Wat ziet hij er goed uit Pauline, lekker beest hoor! Op de meeste foto’s zie je de spanning erg goed, hij loopt dan niet voldoende over de rug/ door het lijf, waardoor hij ook wat korter lijkt te lopen en zijn passen niet afmaakt. Wat ook heel logisch is op zulke momenten, ik verwacht dat wanneer hij een paar binnenwedstrijden heeft gelopen, met twee hoeven in de neus wp bij elkaar loopt. Op je laatste draffoto zie je hem ook wat meer ontspannen. Ik denk trouwens dat dat ook gedeeltelijk bij jou ligt, omdat hij wel gevoelig is voor wat jij doet. Dus probeer afentoe ook adem te halen tijdens de proef ;-) en een keer een extra klopje voor de ontspanning, voor zowel jezelf als bij hem zal zeker helpen.

Hij is wel echt enorm huge met zijn 1.80 hè, dat zul je ook wel merken in de bochtjes e.d., maar goed neem je tijd met hem, hij komt er wel, want je hebt er echt een fijn paard aan.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 08:18

Whahah, merken in de bochtjes :P De opdracht doorzitten en afwenden bij A, en wijken is echt enorm groot :P Hihi soms red ik het gewoon niet :P

Kan wel kloppen hoor steph, dat mijn spanning nog iets over komt, maar ik heb niet zo heel veel spanning meer, iig mijn proeven verklooi ik er niet meer door :) Nu nog rustig blijven als hij iets spannend vind :)

Amaretto, ik drijf met mijn kuit, en steun op mijn voet, alleen door mijn knieën, die bepaalde houdingen niet echt verdragen, lijkt het alsof ik constant been geef, dat is niet zo, ik heb iig expres mijn sporen zo laag hangen, zodat ik er niet zomaar aan kan zitten met mijn spoor :) Maar het is eenpunt om op te blijven letten... :)

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 08:19

Mooie foto's Pauline, vergeet niet op je billen te zitten in galop. :D

Jullie zijn echt een leuke combinatie om naar te kijken, veel plezier nog samen :).

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-09 09:47

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 23:47

paard op de foto komt bekend voor! :-)
leuk dat ze die geplaatst hebben joh!
ze vonden hem vast de knapste! :-)

ik heb je al gePBt.... lekker zo door gaan! jullie komen er wel!